Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasoni? Olen normaalipainoinen, mutta vatsaa on

Vierailija
11.11.2019 |

170cm pitkä ja paksu vaalea tukka ja kirkkaan siniset silmät. En pidä eläimistä tai halua lapsia. Normaali se. Hampaat hieman kuluneet. Eläkkeellä. Muuten terve, mutta selässä pieni kyttyrä ja lonkat leikattu. Ikä 38. Mies olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa sanoa tapaamatta. Luonne yms. jäi kuvaamatta.

Vierailija
2/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo, mutta vastaan silti 1/10. Haluan lapsia ja olet liian vanha minulle. Työ on myös törkeä itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/10.  Positiivista on se, että et halua lapsia, olet vielä nuorehko ja lonkka on jo korjattu.  Paljon vapaa-aikaa ja varmat tulot.  Naiset arvostavat näitä asioita. 

Kakkoselta kysyisin, että millainen törkeä tuo sinulla on?   Onko se sellainen, mitä voi tehdä eläkkeellä?

Vierailija
4/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun taso on sama kuin mun. Nolla. Ei eläkkeellä olevalla nelikymppisellä miehellä ole mitään ihmisarvoa. 

Vierailija
5/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7/10.  Positiivista on se, että et halua lapsia, olet vielä nuorehko ja lonkka on jo korjattu.  Paljon vapaa-aikaa ja varmat tulot.  Naiset arvostavat näitä asioita. 

Kakkoselta kysyisin, että millainen törkeä tuo sinulla on?   Onko se sellainen, mitä voi tehdä eläkkeellä?

Ei ole varallisuutta. Olen ollut aina työkyvytön. Aikaa on paljon tehdä asioita. Ap

Vierailija
6/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kuvauksesta jäi täysin uupumaan millainen olet ihmisenä. Vai oletko vain tavara joka on esillä kaupan hyllyssä?

Vierailija
7/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta kuvauksesta jäi täysin uupumaan millainen olet ihmisenä. Vai oletko vain tavara joka on esillä kaupan hyllyssä?

Halusin ulkoiseen tasoon kommenttia. Arvoiltani kannatan perinteisiä arvoja ja toivon naiselta samaa. Koulutus ei merkitse, kun itsekään en ole kouluja käynyt. Pelaan paljon ja tykkään kerätä vanhoja esineitä. Olen isänmaallinen.

Vierailija
8/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3/10

Vierailija
10/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontunto on ainakin alhaalla, jos pitää tällaisia kysellä. Tämä ei tosin kerro todellisesta arvostasi, jota ei voi menettää ja joka on täysin hyvä.

Vierailija
11/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi