Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on virka-aikaan tehtävä siisti sisätyö (oma työhuone!). Brutto vähän yli 3000 euroa. Työ on helppoa, vastuuta ei nimeksikään.

Vierailija
11.11.2019 |

Istun päivät pitkät ja teen niitä näitä, helppoja toimistotöitä. Pääosin teen jotain ihan muuta, kuten suunnittelen lomamatkojani tai surffaan netissä.

Työ on vakituinen, työkaverit kivoja. Äitini kysyi, enkö haluaisi edetä urallani. En todellakaan! Tällaisesta työstä pidän kiinni. Ihan ok palkka ja työtehtävät helppoja ja stressittömiä. Panostan sitten vapaa-aikaani, jota tässä työssä on paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä yksityisellä, palkka bruttona vähän yli 4500 e. Teen pääosin etänä, niin tänäänkin. Töitä riittää 2-3 tuntia päivässä, lopun ajan teen kaikenlaista kivaa.

Vierailija
22/23 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo mutta olen sitä mieltä että työ jossa ei ole vastuuta on tylsää. Mä ainakin pitkästyisin kuoliaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo mutta olen sitä mieltä että työ jossa ei ole vastuuta on tylsää. Mä ainakin pitkästyisin kuoliaaksi.

Minäkin viihdyn nykyään töissä paljon paremmin, kun ei enää ehdi roikkumaan netissä vaan on koko ajan mielekästä tekemistä. Siitä hyvästä on kyllä parempi palkkakin.