Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppinen sukulaistyttö on löytänyt poikaystävän. Kokoero on mielestäni aika tyrmäävä ja kamala.

Tyrmistynyttäti
11.11.2019 |

Älkää pitäkö epäsuvaitsevaisena kun ihmettelen tätä.., mutta eilen sukulaisjuhlissa näin pitkästä aikaa sitten siskoni lapsen. Hän on siis 20 vuotias tyttö, joka on ylipainoinen. On kertonut äidilleen suoraan painonsa joka on järkyttävä 130kg. Pituutta vain 165cm.
Ok asia olisi ok jos olisi ottanut ison miehen, mutta päätyi nyt seurustelemaan itseään muutamaa senttiä lyhyemmän lihaksikkaan parikymppisen pojan kanssa. En ymmärrä eihän niiden kehot oo yhtää samanlaiset. Tyttö on nätti naamastaan, mutta reidet ja mahakin nykyään ihan valtavat.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa inhottava täti.

Vierailija
2/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sinä olet arvostelemaan? Varmasti ovat rakastuneita toisiinsa, eikö se riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se toisten kokoero sun p**settä kutittaa?

Vierailija
4/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellista panettaa.

Vierailija
5/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden kehojen pitöisi olla samanlaiset? Onko se seksi joku palapeli vai pitääkö ihmisten aina seurustella vain juuri itsensä kokoisten kanssa? Kyllä ne sukulaistädit löytää aina paskanjauhannan aihetta. Ihana juttu kun on löytynyt rakkaus.

Vierailija
6/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että aikuisten ihmisten asiat kuuluvat sinulle?

Ja muutenkin, fiksu ja mukava ihminen olisi onnellinen läheisensä puolesta, kun on löytynyt kiva puoliso vierelle. Oletko itse vanhapiika, kun joku katkeruus tekstistäsi paistaa?

Vierailija
7/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla huolissani itsestäni, että luen tätä palstaa. Tämä on kuin joku idioottien rinnakkaistodellisuus. Miksi ihmeessä olen täällä.

Vierailija
8/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt puutu muuhun, mutta mitoista päätellen tyttö mahtuu seisomaan pöydän alle - mutta ei makaamaan. Olenko oikeassa?

Vierailija
9/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäs sait, hölömö täti!

Vierailija
10/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla huolissani itsestäni, että luen tätä palstaa. Tämä on kuin joku idioottien rinnakkaistodellisuus. Miksi ihmeessä olen täällä.

Mulla on toi sama. 😆

Vierailija
11/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä kuukauden paras lause! Ja pätee juuri itseenikin.

Vierailija
12/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niiden nyt samanlaisia tarvitse ollakaan.

Musta näin lyhyenä miehenä on jännää, miten ihmiset ajattelee, että miehen pitää aina olla naista isompi. Ei tarvitse.

Vierailija
13/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon itse kokoa xs ja mieheni xxl. Musta se on ihanaa ja kiihottavaa tuntea itseni pieneksi ja heiveröiseksi aikuisen miehen rinnalla.

Miksi se ei toimisi toisinkin päin. Jotkut tykkää aidosti muhkummista naisista. Mun kaveripiirissä ainakin on paljon pareja joissa mimmi on reilusti ylipainoinen ja mies tavis, mikäs siinä.

Oot vaan kateellinen.

Vierailija
14/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä! Mä itse törmäsin tähän ketjuun pari minuuttia sitten ennen kuin tässä oli yhtään kommenttia, ja refreshasin tätä ihan täpinöissäni, kun halusin seurata tästä nousevaa paskamyrskyä ihan reaaliajassa :D :D

Vierailija
15/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehojen pitäisi olla samanlaiset, niin heterosuhteista tulee aika vaikeita.

Itse aihe on kyllä niin kulunut, että ei voi antaa muuta arvosanaa kuin 0/5.

Vierailija
16/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi miehet sortuvat ylipainoisiin naisiin. Jokin sairaus siinä täytyy olla takana. Normaalipainon ylärajakin on siinä ja siinä mutta menee jos ne kilot ja pyöreys ovat oikeissa kohdissa.

Vierailija
17/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen se sun miehes on?

Vierailija
18/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on yhtä pitkä kuin leveäkin, niin varmaan kannattaa ottaa se poikaystävä, joka on tyrkyllä. Mitään jonoa ei arkitodellisuudessa tuollainen nainen ovelleen kerää.

Vierailija
19/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan tietää kenestä on kyse. Ovatko ihmiset kotoisin Tuusulasta?

Vierailija
20/26 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on yhtä pitkä kuin leveäkin, niin varmaan kannattaa ottaa se poikaystävä, joka on tyrkyllä. Mitään jonoa ei arkitodellisuudessa tuollainen nainen ovelleen kerää.

Näin on. Sitten sillä miehellä pitää olla vielä pitkähkö aisa että ylettyy persposkien ohi kaikkein pyhimpään.

Se ei kuulkaa ole paksulla naisella helppoa se parinmuodostus.