Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kehtaanko enää kysellä työpaikan perään

Vierailija
11.11.2019 |

Eli pitäisikö ottaa potentiaalisen työnantajan hiljaisuus merkkinä unelmapaikan menemisestä sivu suun, vai vielä piinata...
Ei siis ole mikään haussa ollut paikka, vaan itse lähdin kyselemään olisiko mahiksia ja haastattelussa vaikuttivat kiinnostuneilta.

Luvattiin olla yhteydessä lokakuun loppuun mennessä joka tapauksessa. Mitään ei kuulunut, joten laitoin viikko sitten sähköpostilla tiedustelua, kysyen olisiko hyviä tai huonoja uutisia. En ole tähänkään saanut vastausta. Nyt mietin pitäisikö soittaa että saisin varman vastauksen, vai onko tuo toisen osapuolen täydellinen hiljaisuus jo sellainen.

Vähän epätoivoiselta tuntuu, mutta duuni olisi aivan mahtava ja firmalla oli oikeasti kiinnostusta kun haastattelussa kävin...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut on ghostattu.

Vierailija
2/3 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse soittaisin ja kysyisin. Ja kun kuulisin että työtä ei ole tarjolla, muistuttaisin että mulle kannattaa sitten soittaa ekana jos tarvetta myöhemmin ilmenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan vielä, kun kerran itse lupasivat olla yhteyksissä. Olisikohan siellä vaihtunut ihmisiä tai tullut sairaslomia tms. eikä sen takia ole kukaan ehtinyt/tiennyt olla sinuun yhteydessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi