Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus normaalipainon sisällä

M1llie
11.11.2019 |

Tavoitteena muutaman kilon painonpudutotus vielä loppuvuoden aikana. Vinkkejä, kokemuksia, onnistumisia, epäonnistumisia, ruokaohjeita, treenijuttuja yms vapaasti jakoon! :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketogeeninen ruokavalio ja sauvakävely. : )

Vierailija
2/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin aikoinaan 15kg normaalipainon sisällä vaihtamalla ruokavalion hiilaripainotteisesta rasvapainotteiseen.

Kannattaa miettiä sellainen muutos ruokavalioon/treeneihin jota pystyy jatkossakin noudattamaan eikä lähteä mihinkään dieettihommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihduttanut pätkäpaastolla, mutta todella, todella hidasta tämä on.

Vierailija
4/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tahtoisin omaksi iloksi hitusen laihtua, toiveena saada pari senttiä reisistä ja lantiosta pois, mikä tarkoittaa ehkä noin 3kg pudotusta. Liikunta käytännössä pelkkää arkiliikuntaa. Ajattelin syödä herkullisesti ja monipolisesti sekaruokaa eli en aio syödä mitään varsinaisesti kevennettyä dieettiruokaa. 

Vierailija
5/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin tota pätkäpaastoa ihan luontaisesti harrastanut, ja on sopinut hyvin!

Vierailija
6/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon laihduttanut pätkäpaastolla, mutta todella, todella hidasta tämä on.

Laihtumisen fysiologia ei sovikaan hätähousuille.

Vierailija
7/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä kaloreita maltillisesti, syö vaikka 100 kcal vähemmän kuin tavallisesti. Pätkäpaasto toimii, suosittelen kokeilemaan. Itselleni ei rasvapainotteinen ruokavalio sovi ollenkaan, siksi syön enimmäkseen hiilareita, jonkin verran proteiinia ja minimaalisesti rasvaa. Koska käytän rasvaa vain vähän, sen pitää olla joka kerta laadukasta rasvaa. Kannattaa kokeilla itse, oletko rasva- vai hiilarikäyttöinen :D

Enää pari kiloa tavoitepainoon matkaa, ”perillä” painoni tulee olemaan aivan normaalipainon alarajalla. Toivon kans saavuttavani tämän vuoden loppuun mennessä!

Vierailija
8/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähennä kaloreita maltillisesti, syö vaikka 100 kcal vähemmän kuin tavallisesti. Pätkäpaasto toimii, suosittelen kokeilemaan. Itselleni ei rasvapainotteinen ruokavalio sovi ollenkaan, siksi syön enimmäkseen hiilareita, jonkin verran proteiinia ja minimaalisesti rasvaa. Koska käytän rasvaa vain vähän, sen pitää olla joka kerta laadukasta rasvaa. Kannattaa kokeilla itse, oletko rasva- vai hiilarikäyttöinen :D

Enää pari kiloa tavoitepainoon matkaa, ”perillä” painoni tulee olemaan aivan normaalipainon alarajalla. Toivon kans saavuttavani tämän vuoden loppuun mennessä!

Mitä teet sitten kun saavutat tavoitepainosi? Alatko syödä "normaalisti" vai jatkatko nykyistä laihdutusruokavaliotasi hamaan tulevaisuuteen?

Vierailija
9/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulun kans hiilariklaaniin... ja jep tavoiteBMI ihan normin alarajoilla! :)

Vierailija
10/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vain herkkuja vähän vähemmän ja tee useampi kävelylenkki viikon aikana, niin eiköhän muutama kilo lähde.

Vierailija
11/11 |
11.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet sitten kun saavutat tavoitepainosi? Alatko syödä "normaalisti" vai jatkatko nykyistä laihdutusruokavaliotasi hamaan tulevaisuuteen?

Nostan kalorimäärää tuon 100 kcal kerrallaan ja katson paljonko voi syödä lihomatta. Kaloreita pitää varmaan tarkkailla lopun elämää mutta mitäpä tuosta! Ja hiilaripainotteinen syöminen sopii mulle hyvin, joten en näe miksi sitä pitäisi muuttaa sen jälkeen kun tavoitepaino on saavutettu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä