Salaiset julkkis ihastukset!;)
Eli paljastetaan tänne salaiset julkkis ihastuksemme! Voi myös halutessaan kertoa, mikä tähän johti, miksi juuri tämä henkilö :) Voitte myös kertoa ikänne.
Minäpä aloitan;
Näyttelijä Sam Heughan(Näyttelee Jamie Fraseria Outlanderissa)
-28v nainen.
Kommentit (35)
Poets of the fall:in kitaristi Olli!
Kuka voi olla niin charmantti♥ Todella hyvännäköinen ja yksi taitavampia kitaristeja joihin olen törmännyt.
Olen 23-vuotias nuori nainen :D
Mitä järkeä olla ihastunut johonkin julkkikseen? Vieläpä johonkin ulkomaalaiseen? Ihankuin pystyisi saavuttamaan sillä mitään, järkikin sanoo, että et voi koskaan ”saada” tätä henkilöä itsellesi. Ja jotkut vielä oikein rypee tässä ihastuksessa. Ajan tuhlausta
Vierailija kirjoitti:
Kuka voi olla niin charmantti♥ Todella hyvännäköinen ja yksi taitavampia kitaristeja joihin olen törmännyt.
Googletin. Tuohan näyttää joltain Klamydian Veskulta tms elämänkoululaiselta. Silmät luukuopissa ja ohuet huulet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä olla ihastunut johonkin julkkikseen? Vieläpä johonkin ulkomaalaiseen? Ihankuin pystyisi saavuttamaan sillä mitään, järkikin sanoo, että et voi koskaan ”saada” tätä henkilöä itsellesi. Ja jotkut vielä oikein rypee tässä ihastuksessa. Ajan tuhlausta
Koska se on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin. Tuohan näyttää joltain Klamydian Veskulta tms elämänkoululaiselta. Silmät luukuopissa ja ohuet huulet.
Klamydian Veskulta??? Suosittelen uusia laseja, jos Olli ja Vesku näyttää samalta 😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi tulla mitään? En mä todellakaan oleta, että koskaan tulisin olemaan yhdessä ihastukseni kanssa, joka on julkisuuden henkilö. Tiedostan sen kyllä, mutta kai sitä aina saa haaveilla? Ihastumisen tunne on ihanaa! Ihanaa joskus yksin uppoutua siihen tunteeseen ja antaa mielikuvituksen lentää. Tai ne pienet hetket, kun tämä henkilö käy mielessä ja saa sussa aikaan hymyn. Vaikka tiedostaakin sen, että haaveiluksi se jää. Haaveilu silloin tällöin on mukavaa.
Suomalainen näyttelijä Antti Reini.