Suurin saavutuksesi internetissä?
Aloitan:
pari aloittamaani ketjua on päätynyt Ilta-sanomiin.
Mitä teillä muilla?
Kommentit (29)
Tehtiin muutama peli joilla on tienattu kohta 10 miljardia.
Olen kuulemma palstan kammottavin ihminen :) Tämä sanojilta, jotka nimittelevät erehtyjän uhria hulluksi :))
t.kristallikissa
Sain kerran kultaa Redditissä!
Redditiä käyttämättömille tiedoksi, että ko. alustalla voi ylä- ja alanuolien lisäksi lahjoittaa muille palkintoja hyvästä aloituksesta/kommentista. Näiden lahjojen hankkimiseen tarvitsee panostaa ihan oikeaa rahaa.
Jaa-a. Varmaan se, että jokin viestini tai kommenttini on aiheuttanut naurua syystä tai toisesta.
Terveisin Naispelko26
Kivasti olen tullut targetoiduksi ja mäsät ja instakilo varmaa ylikuumeni...
Mut elämä on oppia, puolin ja toisin.
Ejakulaationi näytettiin suorana tv:ssä.
Nettitreffit -> parisuhde -> perhe.
4chanissa aloittamani ketju ylitti bump limitin.
Neitsyyden menetys (olisin ilman nettiä yhä 31-vuotiaana neitsyt ja täysin kokematon miesten kanssa)
Alaston Suomi. com -sivustolla olen päässyt top-100 listan ykköspaikalle. Siis miesten lista. Siis meikäläisen alastonkuva oli äänestetty sivuston parhaimmaksi kuvaksi. Lista elää koko ajan. Taisi olla siellä ykkösenä pari päivää.
Työssä: kymmenet tuhannet ovat käyttäneet tärkeisiin asioihinsa nettisovelluksia, joiden keskeisissä osissa olen ollut päävastuullinen suunnittelija.
Vapaalla: voitin kerran väittelyn.
Jotkut aloittamani ketjut vauva.fi:ssä on saaneet ton liekin ja päässet top-listalle.
Ja kerran yksi öö tavallaan tunnettu miljonääriukko, jonka kanssa chattailin, tuli laittamaan mulle facebookissa viestiä omalla tilillään xDDDDD
Tällä palstalla yläpeukut herätyskellon keksijästä liittyen aloitukseen mikä arjessa harmittaa. Yli 1,7 k oli kun viimeksi katsoin.
Bongasin suomenkielisellä palstalla linkin youtube-videoon, jota jengi kävi katsomassa ja kommentoimassa. Katsoin videon itsekin ja huomasin, että se on youtuben käyttäjäehtojen vastainen. Ei siis menisi sensuurista läpi, jos youtube moderointi katsoisi videon läpi.
Laitoin viestiä youtubelle ja pyysin, että video poistetaan. Video katosi vielä samana päivänä. Yllättävän nopeaa toimintaa. Suomalaisen palstan jengi kävi kuumana, koska huomasivat että video oli deletoitu youtuben puolelta ja että kanavan omistaja (suomalainen kundi) sai siitä tiedon vasta jälkeenpäin. Youtube vaan heitti viesitä tyyliin "Videonne on flagattu sopimattomaksi, poistimme sen. Jos lataat vielä samanlaista shittiä uudestaan niin koko kanava menee kiinni".
En ole koskaan saanut NOIN monta tappouhkausta yhdeltä palstalta. Trollien trollaaminen on taitolaji.
Mies32vuotta kirjoitti:
Alaston Suomi. com -sivustolla olen päässyt top-100 listan ykköspaikalle. Siis miesten lista. Siis meikäläisen alastonkuva oli äänestetty sivuston parhaimmaksi kuvaksi. Lista elää koko ajan. Taisi olla siellä ykkösenä pari päivää.
No kerpele tostahan vois miehenä olla kateellinen. Älä plees kuitenkaan tee tuttavuutta mun haluamiin naisiin.
Saan tosi paljon jodelissa karmaa kun postaan kuvan mun pyllystäni.
Oon 29 vuotias +95kg mies
Olen saanut täältä pois paljon vihapuhetta. Parempi olisi, ettei sitä edes alun alkaenkaan tulisi, mutta kuitenkin.
Hillitön trollaaminen.