Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut ihmiset eivät tunnu sietävän epävarmuuksiani jos en niitä piilota/esitä varmaa

Vierailija
10.11.2019 |

Sitten kohdellaan alentavasti mutta hämennytään kun minä en siedäkään toisen ihmisen heikkouden halveksimista ja vastaan samalla mitalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen että minulta vaaditaan virheettömyyttä -> siihen olen sitten pyrkinyt-> jossain määrin onnistunut -> näkyy luultavasti virheettömyyden pyrkimys ulospäin (koska sehän on loputon homma, aina löytyy parannettavaa ja aina löytyy jotain mistä toista ihmistä moittia) Lopputulos kuitenkin on viha (joiltain). Tämä on jo niin naurettavaa etten kohta itsekään enää ota vakavasti. Muilta olen lopettanut minkään odottamisen, hoidan vaan omat asiani. Siitäkin vihastutaan, olenhan itsekäs. Ei kiinnosta enää miellyttää ketään kun kuitenkaan ei kelpaa. Parempi olla oma itsensä vaikka sitten vihattuna.

Ap

Vierailija
2/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muilta kannata odottaa mitään, varsinkaan hyväksyntää. Elä itsenäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako muilta ihmisiltä ylipäätään odottaa mitään?

Ap

Vierailija
4/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on monta monta ihmistä jotka kokevat just samoin kuin sinä. Puit sen älykkäästi sanoiksi, kiitos.

Vierailija
5/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa sinun kunnioitusta vaikka he tuntisivat sitten mitä. He ovat kuitenkin vastuussa omista tunteistaan, eikä sinun tarvi muuttua niitten takia. Pidä puolesi vaan. Hyvin kirjoitit!

Vierailija
6/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä koitan opetella, etten vastaisi samalla mitalla. Kun oppii tarpeeksi arvostamaan itseään, niin voi vastata ihan coolisti fiksummin, vaikka sisimmässään ajattelisikin, että voi morjens. ...joka sekin voi muuttua, jos toinen korjaa toimiaan. Mutta siis en ole siellä vielä..!

Vierailija
7/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei osoita arvostusta kysy, että hei hetkinen miksi puhut noin ?

Vierailija
8/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata antaa arvoa sille, mitä muut sinusta ajattelevat. Aina löytyy niitä joilla on mielipide sinusta, heille ei saa antaa valtaa ja sitä he koittavat koko ajan ottaa. Koko elämä menee hukkaan, jos pysähtelet koko ajan kumarteleen joka suuntaan, eikä siitä tule koskaan loppua. Aina joku pyytämässä kumartamaan. Minä en kumarra kellekkään, kun siitä ei edes ole mitään hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä