Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kestätte pitkät tauot mahavauvan potkuissa ja liikkeissä?

Vierailija
10.11.2019 |

Siinäpä se. Mä meen ihan paniikkiin, jos ei ole kiire ja pakko keskittyä johonkin muuhun kuten töihin. Mutta kotona hiljaisuudessa ollessa meen paniikkiin.. pakko aina alkaa rukoilla ja silloin vauva yleensä alkaakin jossain vaiheessa vihdoin taas liikkua.. sit miettii sitäkin, et annanko sen nukkua tarpeeksi...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 3 viikkoa laskettuun aikaan ja itselläkin muutamia kertoja ollut huoli että liikkuuko vauva tarpeeksi mutta aina hän on sitten nopeasti ilmoitellut itsestään. Jos tuntuu että haluaa varmistua niin kannattaa käydä levolle vaikka sohvalle kuulostelemaan liikkeitä ja hieman töniä vatsaa, yleensä vauva reagoi suht nopeastikin. Jos ei auta niin syö jotain makeaa ja tee liikelaskentaa.

Vierailija
2/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahavauva nimitys on tosi nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tunteen. Esikoiseni oli superrauhallinen vauva vatsassa, miljoona kertaa olin huolissani. Jos liikkeitä pitäisi olla 10 tunnissa, hänellä oli ehkä kymmenen päivässä. Mutta oli hyvin rauhallinen, tyytyväinen ja "helppohoitoinen" vauva myös synnyttyään. <3

Vierailija
4/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sitä osaa olla kiitollinen sitten kun/jos liikkeet taas tuntuu! Masuvauvan kanssa on niin kauheeta syntyneeseen vauvaan verrattuna, kun ei voi tarkistaa hengitystä tai mitään... no ok voishan joo hankkia sen dopplerin itselle mutta en halua paniikkikohtauksia senkään laitteen kanssa, jos en osaisikaan käyttää sitä.

Vierailija
5/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan stressannut niistä.

Vierailija
6/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en stressannut ensimmäisen vauvani kohdalla, ennen kuin liian myöhään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä