Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähenteleekö kirurgit muka sairaanhoitajia leikkauksissa?

Vierailija
10.11.2019 |

Tuttava väittää, että tuollaista tapahtuu. Inhottaa. Omasta poikaystävästä on tulossa kirurgi joskus.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirurgi on leikkaussalin kuningas ja yksinvaltias! Kaikki muu henkilökunta on siellä avustamassa häntä ja tekemässä hänen olonsa joka tavalla niin hyväksi kuin mahdollista.

Paitsi anestesiahoitaja, jonka tehtävänä on kirurgin näkökulmasta ainoastaan hankaloittaa ja hidastaa toimenpidettä omilla toimillaan. Anestesialääkäristä puhumattakaan, mutta he eivät koskaan puhu Kirurgien kanssa samaa kieltä. Anestesiahoitaja toimii välissä tulkkina ja kuuntelee molempien päänaukomiset ja yrittää selventää, mikä on homman nimi.

Harvemmin Kirurgi onneksi edes tajuaa anestesiahoitajan läsnäoloa leikkaussalissa, mikä on pelkästään hyvä asia hoitajaraukan näkökulmasta. Ei siis tule ahdistelujakaan vahingossakaan. Yleensä Kirurgi ottaa kontaktia anestesiahoitajaan vasta siinä vaiheessa, kun potilas esim potkaisee Kirurgia unessa ollessaan.

Vierailija
22/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opetin nuorta naispuolista kollegaani eräässä leikkauksessa. Siinä hänen takana seisoin ja ohjasin käsiä. Samalla miehuuteni ui kollegani pakaroiden välissä. Oli aivan mahtavaa.

Joo, mä huomasin, miten kuumana kävit ja kävi niin sääliksi sua, että työnsin pyllyä vähän enemmän suhun päin ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä opetin nuorta naispuolista kollegaani eräässä leikkauksessa. Siinä hänen takana seisoin ja ohjasin käsiä. Samalla miehuuteni ui kollegani pakaroiden välissä. Oli aivan mahtavaa.

Joo, mä huomasin, miten kuumana kävit ja kävi niin sääliksi sua, että työnsin pyllyä vähän enemmän suhun päin ukko.

Teiltä oli ilmeisesti unohtunut pukea steriilit leikkaustakit päälle ennen leikkauksen alkua..? Mahtoi olla mielenkiintoinen näky :D

Vierailija
24/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se steriili takki estää?

Vierailija
25/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voivat niinkin tehdä.

Vierailija
26/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina oletetaan, että kirurgit ovat miehiä?

Miksi aina oletetaan, että lähentelijät ovat miehiä?

Vierailija
27/27 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Vähän nyt kunnioitusta. Kirurgit ja muut hoitotyöryhmään kuuluvat (ihmiset. naiset ja miehet) tekevät tod. tärkeää työtä. Ei siellä leikkurissa ole aikaa millekkään tuollaiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi