Lähenteleekö kirurgit muka sairaanhoitajia leikkauksissa?
Tuttava väittää, että tuollaista tapahtuu. Inhottaa. Omasta poikaystävästä on tulossa kirurgi joskus.
Kommentit (27)
Newsflash Kaikkialla missä heteromiehet ja naiset on tekemisissä keskenään niin tätä tapahtuu.
Nimenomaan leikkauksessa kaikki lähentelevät toisiaan, myös potilasta...
Ei todellakaan, kaikilla leikkaussalissa työskentelevillä on oma roolinsa ja paikkansa.
Ahahahaaaaaa. Ne keskittyy tekemään työnsä, eli leikkaamaan potilaan.
Minä ainakin kun olin potilaana leikkauksessa niin tarrasin hoitajan tisseistä kiinni kesken operaation. Huomasin samalla että kirurgin käsi oli kyseisen hoitajan perseessä. Sellaista se on täälläpäin leikkaussaleissa
No kiva. Mua leikattiin 6h. Olis vaan keskittynyt siihen leikkaukseen niin olis mennyt puolet tosta ajasta.
Toiset tulee lähemmäksi kuin toiset.
Välinehoitajaa eivät uskalla, kun on skalpelli aina valmiina.
Aina välillä ne joutuu puukolla sohimaan kiimaisia hoitajia kauemmaksi.
Mulla yksi naispuolinen kirurgi koski pippeliin kesken leikkauksen. Kyseessä oli tosin ympärileikkaus.
Kirurgi on leikkaussalin kuningas ja yksinvaltias! Kaikki muu henkilökunta on siellä avustamassa häntä ja tekemässä hänen olonsa joka tavalla niin hyväksi kuin mahdollista.
Rintaleikkauksissa ainakin kourivat potilaan tissejä ihan huolella, pitäisi haastaa oikeuteen.
Miksi aina oletetaan, että kirurgit ovat miehiä?
Hahahahahahahahahaha, eivät todellakaan.
Täällä kaikki kirurgit ja leikkaussalihoitajat vakuuttelemassa, ettei muka ikinä tapahdu. On niissä leikkauksissa muitakin vaiheita kuin se, milloin viilletään potilasta. Joskus kirurgeja on kaksi, kokeneempi opettaa kokemattomampaa, kirurgit voi myös olla aika läheisissä tunnelmissa toistensa kanssa.
Minä opetin nuorta naispuolista kollegaani eräässä leikkauksessa. Siinä hänen takana seisoin ja ohjasin käsiä. Samalla miehuuteni ui kollegani pakaroiden välissä. Oli aivan mahtavaa.
Potilaita saattavat pahoinpidellä. Ulkomailla näin tapahtuu. Jopa ra is kaa vat.