Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunteita vanhempien seksiäänet herätti lapsena

Vierailija
10.11.2019 |

Ja miten se on vaikuttanut sinun omaan seksielämääsi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan kuulleeni sellasia! Tosin äiti on sanonut, että ainoat kerrat kun naivat johtivat mun ja veljeni syntymään... ;) :D :D

Vierailija
2/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moisia tarvinnut kuunnella. Ja ollaan kyllä pidetty huoli että omatkaan lapset ei kuule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti ja välillä oli vaivautunut olo. Pitkälle aikuisuuteen oli vaivautunut olo sängyssä, tuntui että vanhemmat katselee.

Vierailija
4/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut koskaan mitään ääniä tai yllättänyt heitä tositoimissa, vaikka he ovat tosi seksuaalisia eli oletettavasti panneet paljon.

Nukuin eri kerroksessa 1v8kk ikäisestä saakka, mutta menin monesti yöllä vessareissun jälkeen heidän sänkyynsä nukkumaan.

Vierailija
5/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien ääniä en kuullut, mutta kun veli pani tyttöystäväänsä, niin se kuului ja kauas. Tyttö huusi orgasmiansa aina lujaa.

Vierailija
6/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole tarvinnut vanhempien ääniä kuulla, mutta itse olen pariin otteeseen rakastellut niin äänekkäästi, että vanhempani kuulivat. Toinen oli silloinen poikaystäväni, toinen random yhden yön säätö. Hups...

Vierailija
7/8 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista kuulleeni muuta kuin joskua suihkun äänen jonkun aikaa sen jälkeen kun talo oli pimennyt ja hiljennyt. Ei jäänyt traumoja, kyllä ihmiset usein harrastavat seksiä, myös omat vanhempani ja aikanaan omat lapsenikin.

M41

Vierailija
8/8 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kun isä runkkaa kädellä äitiä,

Näky syöpyi takaraivoon moneksi vuodeksi.

Äiti oli jajat levellään polvet ylhäällä ja isän käsi liikkui sisällä.

Sillloin en vielä tajunnut mitä se oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi