Kenen vastuulla on korjata kaduilta hevospoliisien hevosten jätökset?
Ei niitä ole ok keskelle katuakaan jättää, kuten ei ole ok jättää koirankakkojakaan?
Kommentit (17)
Sen, joka vastaa katualueen kunnossapidosta. Jos sua valtavasti häiritsee, voit kerätä itse.
Mummojen kuuluu kerätä ne kukkaruukkuihin. Nykymummoista ei ole mihinkään!
Niiden jotka mielenosoituksellaan kutsuvat hevospoliisit kadulla. Siinähän ne tulee siivottua samalla kun keräilee niitä omia rikottuja viinapulloja ja kaljatölkkejä.
Koirat maistelevat. Mummot keräävät puutarhaan tai ruukkuihin, kuten tuli jo mainituksi. Jos identifioidut mummoksi, olet mummo ja oikeutettu keräämään hevonpaskaa ikään tai sukupuoleen katsomatta. Muistathan nahistella saaliista kanssamummojen kesken.
Tällä hetkellä se on lokkien ja rottien vastuulla. Hyvin tuntuu niille maistuvan.
Se kerää joka sotkee eli tässä tapauksessa hevosen kuuluu siivota.
Hevonen on kulkuneuvo. Sen jätökset vertautuvat autojen pakokaasuihin. Ei niitä erityisesti kenenkään velvollisuus ole siivota.
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka vastaa katualueen kunnossapidosta. Jos sua valtavasti häiritsee, voit kerätä itse.
ok, miten poliisi infoaa noita kunnossapidosta vastaavia siitä ettät käydä siivoamassa ulosteet pois oikeilta paikoilta? Vai infoaako mitenkään?
Työttömien naistutkimusta opiskelleiden feministien. Töihin siitä! Hevosenlannat odottavat teitä ja 9e palkka :)
Hevospoliisien.
Siis nekö paskantaa sieltä satulasta kadulle? Siivotkoon itse jälkensä.
Vierailija kirjoitti:
Hevospoliisien.
Siis nekö paskantaa sieltä satulasta kadulle? Siivotkoon itse jälkensä.
hecospoliisien hevosten, kuten otsikossa lukee.
Paskalakit olisivat kansalle kaikkein hyödyllisimpiä kerätessään lakkiinsa paskaa kadulta.
Hevosenpaska on rakenteeltaan erilaista kuin koiranpaska. Hevoset syövät heinää, rehua ja viljaperäistä muonaa, kun taas koirien ruokavalio koostuu ties mistä liha-,kana-,kalasekoituksesta, joihin on myos lisätty kasvituotteita.
Hevosenlanta kulkeutuu sateen ja jäteveden mukana luonnollista tietä ojiin ja viemäreihin, se maatuu luonnollisesti, kun taas koirien kakkakikkarrat jäävät massana kuleksimaan ympäriinsä ja ihmisten kengänpojiin. Koirien paskat eivät maadu yhtä hyvin kuin hevosen lanta.
Hevosen lanta on kesäisin hyvin haluttua lannoitetta puutarhaan. Moni kerää halukas kerää, kun osuu kohdalle.
Paskalakk1en tietysti!