Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, outo kyssäri mutta mitä mietitte naisesta joka naimisissa mutta ei mainitse facebookissa

Vierailija
25.07.2008 |

olevansa missään suhteessa esittää itsensä sinkkuna. Ei kuvia lapsista tai miehestä missään.Onko normaalia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

revitellä. En mäkään oo laittanu ku ihan minimi-jutut.

Vierailija
2/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

profiilissa lukee että "single" ajattelisin että onpa outoa valehdella mutta jos ei oo määritelly parisuhdestatustaan niin aattelisin että fiksu kun ei netissä huutele kaikkea yksityiselämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan lue siellä, että olen naimisissa. Ei vaan tullut laitettua. Kaikki tutut sen tietävät ja muilla ei ole mitään väliä! Ei myöskään tulisi mieleenkään laittaa lasten tai miehen kuvia sinne, omia ihan korkeintaan.

Vierailija
4/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laittanut sivilisäätyyn "monimutkaista"..

kai se sitten on monimutkaista...

Vierailija
5/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteessa joku mättää.

Vierailija
6/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raa.

Vierailija
7/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä siviilisäätyä ole sinne pakko laittaa ollenkaan. Tarkoittaako se siis, että on sinkku?

Miksi antaa sellainen kuva että on vapaasti iskettävissä jos ei ole oikeasti.

Vierailija
9/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on periaate etteivät laita lastensa kuvia nettiin ja mies ei ehkä itse halua kuviaan sinne. Ja miksi niitä muutenkaan tarttis laittaa.

Vierailija
10/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki julkisella tai puolijulkisella paikalla liikkuminen potentiaalista iskutoimintaa, jos ei erikseen kuuluta, että huom, olen varattu? Ihme ajattelutapa.

Vierailija
11/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla on periaate etteivät laita lastensa kuvia nettiin ja mies ei ehkä itse halua kuviaan sinne. Ja miksi niitä muutenkaan tarttis laittaa.

Vierailija
12/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä siviilisäätyä ole sinne pakko laittaa ollenkaan. Tarkoittaako se siis, että on sinkku?

Miksi antaa sellainen kuva että on vapaasti iskettävissä jos ei ole oikeasti.

Vierailija
13/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että valehtelee siviilisäätynsä.

Mutta jos Relationship-kohdassa ei lue mitään, niin en ajattele mitään muuta kuin että jaaha, haluaa pitää perheasiat omana tietonaan ja hyvä niin. Mikä velvollisuus perheellisellä naisella olisi laittaa sinne tiedot miehestä ja lapsista?

Mulla mies ja kaksi lasta, olen todellakin naimisissa ja sitoutunut, mutta en ole laittanut Facebookiin mitään henkilökohtaista. Eikä se todellakaan tarkoita, että esitän sinkkua ja että mut voi iskeä.

Vierailija
14/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo on ongelma jollekin, mutta ehkä olen liian vanha ymmärtääkseni nykyajan juttuja...

Vierailija
15/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo on ongelma jollekin, mutta ehkä olen liian vanha ymmärtääkseni nykyajan juttuja...

Vierailija
16/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki julkisella tai puolijulkisella paikalla liikkuminen potentiaalista iskutoimintaa, jos ei erikseen kuuluta, että huom, olen varattu? Ihme ajattelutapa.

Vierailija
17/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap:n kaveri on ilmoittanut olevan sinkku eli valehtelee siviilisäätynsä. Ei minullakaan lue, että naimisissa, vaan kyseinen kohta on tyhjä. Eri asia.

Vierailija
18/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituisesti seurusteleva, mutta ei kihloissa/naimisissa oleva nainen baarissa? Miten hän julistaa kaikille olevansa varattu, kun ei sormustakaan ole? Vai saako sitten käydä enää baarissa vain miehensä kanssa, joka ei naisestaan irti päästä?

Vierailija
19/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakituisesti seurusteleva, mutta ei kihloissa/naimisissa oleva nainen baarissa? Miten hän julistaa kaikille olevansa varattu, kun ei sormustakaan ole? i]

Vierailija
20/22 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteet-kohta tällä esimerkkinaisella tyhjä vai lukeeko siinä single.

Musta on aivan eri asia jättää kohta tyhjäksi kuin laittaa single vaikka on naimisissa.

Voisiko joku muuten kertoa mulle, miten muka Facebook on seuranhakusivusto mun tapauksessa, kun mun profiili ja kuva on julkinen vain mun kavereille eikä mitään tietoa, edes nimeä ja kuvaa löydy julkisella haulla? Kavereina mulla on nelisenkymmentä tuttua, jotka tietävät ihan tarkkaan perhetilanteeni, VAIKKA SIITÄ EI MITÄÄN FACEBOOKISSA LUEKAAN.

Tuossa ei nyt vaan ole mitään seuranhakumotiivia mulla ja jos jollain muulla onkin, niin se ei mua haulla löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä