Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaus maahan muuttokysymykseen

Vierailija
09.11.2019 |

Sivusto ei anna minun vastata itse keskusteluun:

[quote=Vierailija]

Sori, mä en vaan koe vakuuttavaksi sellaista kommentia jossa Suomi kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella ja jossa käytetään propgandistisia termejä kuten "mo kuttaminen".

Jos nyt johonkin ajatukseesi paneudeun niin ensinnäkin Suomi ei ole Ruotsi.

Ja toiseksi, tässä on paha ajatusharha, että 10% väestöstä, joka ei edusta varakasta yläluokkaa tai mitään eliittiä, voisi päättää siitä miten demokraattista maata johdetaan ja kehitetään, jos se 90% on eri mieltä. Kerropa nyt ihan konkreettisesti miten tämä tapahtuisi esim. Suomessa.

Lopuksi, kaikkien Euroopan maiden historiallinen kehitys perustuu siihen että maahan on tullut ihmisiä muualta, useana aaltona. Ja että ihmisiä on suurin ryhminä myös muuttanut pois jostakin. Näiden muutosten esittäminen uhkana ja "epäedullisena kehityksenä" ei ole kovinkaan osuvaa analyysia.[/quote]

10% on se mistä tässä nyt lähdetään, PEW arvioi, että ruotsissa vastaava luku voi vuonna 2050 olla jopa 30%. Ja mikäli nykyinen on kehityksen muoto ja vauhti niin pariisin ma mulähiöt ovat pieni paha tulevaisuudenkuvien rinnalla.

Kehi tys maalaista is la milaista ja kun niakulttuurista vahvaa kulttuuri-identiteettiä ei ole koskaan aiemmin tuotettu länteen sellaisissa määrin kuten sitä tuodaan nyt. Joka pitää silmiään aukinaisena näkee mitä siitä on seurannut jo nyt. Se ei pääasiassa sulaudu, se ei pääasiassa edes halua sulautua eikä vasemmisto edes halua vaatia siltä mitään integ raatiohaluisuutta, minkä hedelmät eivät taatusti jää tulevaisuudessa näkymättä.

Maa hanmuutto ei ole mikään erityisen suuri tekijä mikäli muuttajien arvot ovat lähimain samat kuin kulttuurissa minne saavutaan. Tilannehan ei ole nyt tämä lainkaan, keskenään liian erilaisten arvojen kunnioitusta ei edes tule olemaan.

Eikä tässä kyse ole mistään "propagandasta" vaan siitä, että joko saat käännettyä pääni näissä epäkohdissa jollain todellisella tai sitten jatkan epäkohtien esittämistä kunnes joko ne tunnistetaan tai ne kumotaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä