Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion tehdä rikosilmoituksen henkisestä väkivallasta

Vierailija
09.11.2019 |

Toinen vanhempani on aivan sairas, nimittelee, yrittää kontrolloida ja kytätä, määrätä minua ja elämääni... Asiat kiertävät loputonta kehää hänen kanssaan. Nyt mittani on lopullisesti täysi ja haluan mennä poliisille tästä aiheesta. Kyseinen vanhempi on tehnyt elämästäni helvettiä!! Ihan toden teolla helvettiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt ilmoittanut ko. vanhemmalle miten toimin seuraavan sekopäisen yhteydenoton jälkeen. Todennäköisesti suuntaan poliisille jo paljon aikaisemmin. Minun olisi pitänyt tehdä se jo vuosia sitten. Ap

Vierailija
2/3 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vanhemman henkilökohtaisen helvetin vuoro :) niin stnan kauan hän on piinannut minua ja lytännyt kaikin mahdollisin keinoin. Ehkä pahimman rangaistuksensa hän on saanut jo, nimittäin hän on pudonnut täysin elämäni ulkopuolelle eikä tiedä about mitään minusta enää. Se on vähintä mitä hän ansaitsee kaiken tämän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut aiheesta juttuja ja niissä on sanottu, että lapsi on aikuisenakin hyvin lojaali vanhemmilleen. Pitää todellakin paikkansa!!! En ymmärrä miten uskomattoman paljon olen "antanut anteeksi" täytenä i-dioottina. Sitä vain lapsellisesti uskoo, että ei tämä nyt niin paha ole, hyvää se vain tarkoittaa... Ja voin sanoa, että todellakin osaan katkaista välit ihmisiin, joiden kanssa minulla ei ole hyvä olla. Sen olen siis tehnytkin.

Mutta mikä ihme saa aikuisen ihmisen taantumaan ja hyväksymään järjettömän määrän henkistä väkivaltaa sukulaiselta???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan