Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen on arvoron maailmassa ilman älyä ja kaunista ulkonäköä.

Vierailija
08.11.2019 |

.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuutta vastaan on turha yrittää taistella maailmassa jossa ihmisten arvo lasketaan gaussin käyrällä jossa menestyjät ovat aina huippupäässä ja heikot toisessa päässä. Keskieverto ihminen onn vain orja.

Vierailija
2/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehellä olisi ÄO yli 160 ja naamaltaan kuin huippumalli, ei se takaa vielä mitään.

Yksinäinen olen, koska kumppaniksi en kelpaa. Kokeilijoita on löytynyt, mutta koska en ole rahalle tai statukselle perso, jään pelkäksi seksileluksi.

Lapsia on onneksi suotu ja heille elänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuutta vastaan on turha yrittää taistella maailmassa jossa ihmisten arvo lasketaan gaussin käyrällä jossa menestyjät ovat aina huippupäässä ja heikot toisessa päässä. Keskieverto ihminen onn vain orja.

Uskokaan ihan mitä haluatte. Totuus ja realismi on tämä maailmassa. Synnitön ihminen kun tekee itsemuhan kuten minä minusta tulee arvokkaampi.

4/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihminen olisi maailman silmissä arvoton, Jumalan silmissä hän on arvokas.

Vierailija
5/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on arvoron maailma? 

Vierailija
6/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaan ihan mitä haluatte. Totuus ja realismi on tämä maailmassa. Synnitön ihminen kun tekee itsemuhan kuten minä minusta tulee arvokkaampi.

Voihan sitä viellä kokeilla että moorrotisahalla ja talttoihin kiinnittää nosturit ja venyttää silmiä kauemmaksi. Siitä intiaan vaihtamaan silmien väri siniseksi. Mutta helpompi ostaa pimeiltä markkinoilta ase ja ampua kuula kalloon.

Vierailija
7/7 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehellä olisi ÄO yli 160 ja naamaltaan kuin huippumalli, ei se takaa vielä mitään.

Yksinäinen olen, koska kumppaniksi en kelpaa. Kokeilijoita on löytynyt, mutta koska en ole rahalle tai statukselle perso, jään pelkäksi seksileluksi.

Lapsia on onneksi suotu ja heille elänkin.

Jooh nyyh nyyh. Saan seksiä kauniilta naisilta koska vaan eikä edes tarvii leikkiä että parisuhde kiinnostaisi. Nyyh nyyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan