Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikirjanpito

Vierailija
08.11.2019 |

Moni sinkku pitää listaa seksikumppaneistaan, mutta pitääkö kukaan vakituisessa suhteessa oleva kirjaa seksikerroistaan kumppaninsa kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yksin parisuhteessa. Aloin pitämään, koska emännän mielestä meillä oli niin paljon seksiä. No ei kirjanpitoni mukaan ole edes keskiverrosti.

Vierailija
2/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikun olisi mitään mistä pitää kirjaa. :'( vittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan puhelimen kalenteriin muistiin. Ihan mielenkiinnosta vaan. Kohta voikin laskea montako kertaa on vuoden aikana saanut munaa. Ja parisuhteessa siis olen.

Vierailija
4/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitan puhelimen kalenteriin muistiin. Ihan mielenkiinnosta vaan. Kohta voikin laskea montako kertaa on vuoden aikana saanut munaa. Ja parisuhteessa siis olen.

Oikeesti?

Vierailija
5/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti?

No miksei?

Vierailija
6/11 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin, että 11/18-10/19 108 kertaa.

Vierailija
7/11 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sinkkuna silloin, kun oli paperikalenteri. Siellä oli tietysti menkkapäiväkirjakin. 20 vuodessa tuli 4000 täyteen snkkuvuosina, sitten siirryin puhelinkalenteriin, mihin ei ole tullut merkityksi. On tuo tahtikin hieman hiljentynyt, vaikka sinkku olen taas. Niin, eikä kumppaneita ole montaa ollut.

Vierailija
8/11 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan sitä kirjaa pidettyä, ihan vaan että tiedän faktat kun eukko väittää että sitä on yhtä usein kun ennenkin. Frekvenssi laskee kuin lehmän häntä :(

Vierailija
9/11 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sähkönkulutuksestakin kirjaa niin miksen tästäkin.

Vierailija
10/11 |
09.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ajalta pidetty. Niistä 16v naimisissa ja yhdyntöjen määrä tasan 154 kertaa. Melko kallista on parisuhde seksi paaaljon halvemmaksi tulis maksullisilla käynti.

Vierailija
11/11 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin seksiä 15 kertaa kuukaudessa, eli tänä vuonna n. 155 kertaa, vielä 25 ennen vuodenvaihdetta, ellei tahti muutu.

Ikää reilu 50 molemmilla ja suhde 28 vuotta pitkä. Naiseni saa orkun joka kerta ennen yhdyntää, sormellani tai kielelläni. Naisen orkku kiihottaa parhaiten minutkin, joten käyn kovilla kierroksilla sisään päästyäni ja laukean ilman että menee jyystöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi