Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset teeskentelevät että he syövät terveellisesti?

WanhaKansa
08.11.2019 |

Aina otetaan julkisesti kasvisvaihtoehtoa jne, mutta sitten mussutetaan suklaata ja pullaa, kun ruoka-aikaan ei olla syöty mitään?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on kasvissyöjä ja vetää tolkuttomat määrät kermaa, juustoa ja hiilareita. Ei ihme kun on pönäkkä. Ei kasvisruoka tarkoita kevyttä ruokavaliota.

Kermassa ja juustossa ei ole mitään vikaa. Vika on muussa syömisessä.

Aamen. Syön molempia lähes päivittäin ja uitan kaiken syömäni oliiviöljyssä tai voissa ja silti vatsalihakset näkyy.

Vika on kaikessa muussa syömisessä + muissa elämäntavoissa.

Vierailija
22/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on kasvissyöjä ja vetää tolkuttomat määrät kermaa, juustoa ja hiilareita. Ei ihme kun on pönäkkä. Ei kasvisruoka tarkoita kevyttä ruokavaliota.

Kermassa ja juustossa ei ole mitään vikaa. Vika on muussa syömisessä.

Aamen. Syön molempia lähes päivittäin ja uitan kaiken syömäni oliiviöljyssä tai voissa ja silti vatsalihakset näkyy.

Vika on kaikessa muussa syömisessä + muissa elämäntavoissa.

Kasvissyöjän logiikka = voi syödä kaikkea rajattomasti paitsi lihaa, riistaa, kanaa ja kalaa. Niin voi, mutta niissäkin on kaloreita älyttömästi. Kuten sipsit, karkit, jäätelö jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse teeskennellä, ihan katsomalla vartaloa näkee onko syöminen hallinnassa.

Vierailija
24/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit, mitä kasvisvalio nyt terveellisyyteen liittyy??

Olen ollut yli 20v valiolla ja just hörin tässä päivän kahdeksatta kuppia kahvia. Suklaatakin menee. Päivällinen oli (tietenkin) kasvislounas, jossa toki olin huolehtinut proteiinin saannista. Iltapalana olen vedellyt muhkeita voikkareita, jossa tietenkään ei ole mitään lihaa tai vastaavaa. 

Helvetin tyhmä pitää olla, jos kuvittelee kaiken kasvissyönnin olevan jotain fitness-terveyshömppää. Tuus kattoo mun arkea, niin johan ropisee kuvitelmat :D

Vierailija
25/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yli 20v valiolla ja just hörin tässä päivän kahdeksatta kuppia kahvia. Suklaatakin menee. Päivällinen oli (tietenkin) kasvislounas, jossa toki olin huolehtinut proteiinin saannista. Iltapalana olen vedellyt muhkeita voikkareita, jossa tietenkään ei ole mitään lihaa tai vastaavaa. 

Helvetin tyhmä pitää olla, jos kuvittelee kaiken kasvissyönnin olevan jotain fitness-terveyshömppää. Tuus kattoo mun arkea, niin johan ropisee kuvitelmat :D

Kyllähän kaikki tajuaa kasvisruuan ravinnottomuuden.

Vierailija
26/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet taas teeskentelevät että kaikenlainen painonkeräys voidaan kuitata sanalla massakausi... Vaikka kyseessä olisi pelkän rasvan kerääntyminen.

Ja sieltä heti miehet -vastaiskuun....

Ok boomer.

Vierailija
27/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan usein kasvisruokaa jos olen ulkona syömässä. Syy: tykkään kasvisruuista, mutta en osaa itse kokata sellaista enkä jaksa opetella.

En tilaa sitä siis terveellisyyttä ajatellen.

Töihin otan usein lounaaksi salaattia, vaikka olen ylipainoinen. En yritä väittää tai edes antaa ymmärtää, että syön pelkkää salaattia ja silti en laihdu. Työlounaaksi salaatti on yksinkertaisesti minusta tosi hyvä, sillä se on tarpeeksi kevyt, ettei tule liian täyteen ja ala väsyttää. Tykkään sitäpaitsi salaateista.

Vierailija
28/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen miksi terveellisesti syövillä liikuntaa harrastavilla naisilla. On ollut aina treffeillä mahavyön päällä.

Vierailija
29/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet taas teeskentelevät että kaikenlainen painonkeräys voidaan kuitata sanalla massakausi... Vaikka kyseessä olisi pelkän rasvan kerääntyminen.

Ja sieltä heti miehet -vastaiskuun....

Ok boomer.

Kannattaa ensin ymmärtää tuon sanan tarkoitus, sillä näillä palstoilla tuskin on yhden yhtä boomeria.

Vierailija
30/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön just vegaanista pitsaa ja juon kokista. Huomenna tehdään vegaanisia hampurilaisia, kun kaverit tulee kylään. En mitenkään teeskentele, että söisin juuri nyt terveellisesti.

Vierailija
31/31 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaikki tajuaa kasvisruuan ravinnottomuuden.

Totanoin, jos kasvisruoka on ravinnotonta, niin mites mä olen hengissä? Veriarvot ovat hyvät (hemoglobiini 135, kolesteroli ok, yms), painoindeksi 20 ja jaksan liikkua+harrastaa. 

Minkä tahansa valion voi koostaa väärin. Ei sekasyöminen autuaaksi tee. 

Ja eikä mikään tietyn valion valiseminen tee terveysfriikiksi. Tai friikiksi ylipäätään. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta. Todella kypsymätöntä on arvostella toisen ateriavalintoja. Kas kun arvon leideillä ei ollut väärän väriset housut tai sopimaton kampaus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme