Ajattelin hakea viinipullon alkosta ja juoda sen. Kehtaisko?
Kommentit (23)
Maksa, iho ja mielenterveys kiittää jos et juo. Tai jos ostat vaan pikkolo-pullon.
Vierailija kirjoitti:
Maksa, iho ja mielenterveys kiittää jos et juo. Tai jos ostat vaan pikkolo-pullon.
Nyt kyllä ostan kaksi pulloa, tai hanapakkauksen :D
Kyllä se on kolme putelia hankittava, jotta hommat alkaa kunnolla toimia. Mutta korjaussarja tarvitaan seuraavalle päivälle.
Miksei kehtais. Itse kayn omani Aldista, se on jo siina rajoilla etta kehtaako vai ei :D
Hain jo eilen hanapakkauksen ja muutama lasi tuli maisteltuakin. Tänään voikin ottaa reippaammalla kädellä, kun huomenna ei tarvitse töihin.
Niin, onhan se ihan älyntö alkosta viiniä ostaa...
Yhdestä viinipullosta tulee just sellanen kiva pöhnä, että sitten alkaa tekemään mieli lisää. Osta jotain muuta siihen kylkeen tai koko pänikkä.
Kannattaa ostaa kymmenen pulloa ja puhua kassalla että huh huh juhlat tulossa toivottavasti ehdin.
Kyllä ostan myös yhden pienen pullon ja juon sen.Huomenesta eteenpäin en ota taas mitään.
Ei kannata, ole kuivin suin koko viikonloppu.
Mitä kehtaamista siinä on? Ehkä en kehtaisi jossain alkon oven edessä sitä suoraan juoda pullosta, mutta sitä tuskin kysyitkään..
Mulla on hanapakkaus avattuna viime perjantailta. Voiko vielä juoda? Jääkaapissa muuten tyhjää. Meni viimeset rahat viiniin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan se ihan älyntö alkosta viiniä ostaa...
Niinpä, maatiloiltakin sitä saisi, tai kavereilta vois kysellä, jos joku vaikka on piipahtanut kurarutakon takana.
Mä just ostin viinipullon ruokakaupasta.
Nyt kotiin siivoamaan, katsomaan elokuvaa ja nauttimaan viinistä.
Hyi, juoppo!