Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti: "En etsi parisuhdetta" tarkoittaa...mitä?

Vierailija
08.11.2019 |

Yhä useampi nainen tuntuu sanovan "en etsi parisuhdetta, odotan vain mitä elämä tuo".

Kuitenkin järjestään ko. naiset ovat pian parisuhteissa!

Onko tämä korrektimpi tapa välttyä aloitteiden tekemiseltä tai etsimiseltä? Halutaan sodinmenot joissa mies tekee aloitteen ja hurmaa, mutta ei haluta myöntää sitä?

"Elämähän" ei tuo kenellekään mitään. Jos saat miehen ilman että olet aloitteellinen, sehän tarkoittaa sitä että mies oli aloitteellinen.

Vaikuttaa siltä että kaiki asiat on nykyistään ilmaistava tavalla joka ei kuulosta siltä että sukupuoliroolit olisivat olemassa, vaikka todellisisuudessa niitä halutaan.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että on elämään tyytyväinen yksinkin eikä haittaisi vaikkei ikinä tulisi mitään miestä. Mutta jos nyt kohdalle sopiva (seksiin tai suhteeseen) osuu, ei ole ehdottomasti sitä mieltäkään että en varmasti sekaannu miehiin ikinä, vaan voi sitten tilaisuuden tullen sekstaillakin tai jopa aloittaa parisuhteen.

Itsehän olen myös näitä, muuten paitsi että minulla ei ole 13 vuoteen ollut seksiä eikä parisuhteita. Eli tarkoitan "en etsi" ihan tosissani. Eli en käy missään, en ole deittisovelluksissa tai somessa jne. Nykyisin olen jo niin tottunut yksinoloon että se taitaa mun tapauksessa jo olla "en missään nimessä koskaan enää ala parisuhteeseen", mutta joskus alle nelikymppisenä oli tuota luokkaa että jos nyt vaikka duunista tms ilman eri vaivaa joku löytyisi niin ok, mutta ei ole mitään erityistä tarvetta.

Vierailija
22/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei etsi parisuhdetta mutta voi hyvin etsiä kumppania joka kanssa tapailee, harrastaa seksiä tms. Jos se sitten johtaa parisuhteeseen ei siitä ole varsinaisesti mitää ongelmakaan vaikka niin kävisi. Miehiltä naiset on tuon sitä paitsi oppineet.

En nyt sanoisi miesten toimivan noin. Kyllä miehenä minulle on jo selvää ennen ensimmäistä seksikertaa, olenko kiinnostunut parisuhdemielessä, vai en. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se eri asia jos ei etsi parisuhdetta vs ei etsi parisuhdetta, mutta katsoo mitä elämä eteen tuo?

On jos "ei etsi parisuhdetta" = ei halua parisuhdetta.

"ei etsi parisuhdetta, mutta katsoo mitä elämä eteen tuo" = miehen on tehtävä aloite.

Aivan samalla tavallahan se voi sitten tarkoittaa sitä, että nainen tekee sen aloitteen. Jos se elämä tuo sen sopivan kohteen eteen. Tuskin kenen tahansa aloite kelpaa.

Vierailija
24/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minusta on seksikkäämpää ja romanttisempaa kun mies tekee aloitteen ja tavoittelee naista joka uroksen osoitettua kelpoisuutensa antautuu. Sitä paitsi en halua tuntea itseäni helpoksi tai epätoivoiseksi"

->

"En etsi parisuhdetta"

Tässä se tuli.

Täydellisesti ilmaistu.

(toki on muutamia jotka eivät halua suhdetta, tai haluavat pelkkää seksiä = eivät suostu parisuhteeseen vaikka Prinssi Täydellinen vain ilmestyisi puun takaa)

Vierailija
25/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarkoittaa että ei etsi parisuhdetta, mutta jokin sen ulkopuolinen - oli se sitten seksi tai vaikka juttuseura - kelpaa.

Voi myös tarkoittaa ettei etsimällä etsi parisuhdetta - mutta kuinka moni kääntää selkänsä jos kohdalle sattumoisin osuu mitä ihanin tyyppi?

Ei ole niin monimutkaista. Hukkaat aikaasi mikäli yrität lukea muiden ajatuksia ja kehitellä mielessäsi jotain pelejä aloitteista, sukupuolirooleista jne..

Vierailija
26/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En etsi parisuhdetta = viihdyn yksin enkä ole kiinnostunut etsimään seuraa parisuhteen merkeissä.

Tyhmiä kysymyksiä tosiaan on olemassa vaikka toisin väitetään.

Jos kysymys olisi tyhmä, et olisi ärsyyntynyt siitä ja vastannut henkilökohtaisella loukkauksella.

ei-ap

Vierailija
27/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mulla on joku muu kiikarissa kuin se kenelle tämän sanon.

Vierailija
28/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi parisuhdetta = en hae seuraa. Jos joku tulee munaansa tyrkyttämään niin se ei ole millään muotoa mun syytäni. Sitä se vaan tarkoittaa että parisuhteettomuus on ihan ok, eikä tarvitse tehdä aloitteita kun aloitteiden teko ja parisuhde ei tuo mitään oleellista lisäarvoa elämään. Turha teidän on omasta epätoivostanne naisille katkeroitua. Pärjäisitte yksin tekin niin ei tarvitsisi tehdä niitä aloitteita.

Ap kirjoitti naisista jotka kuitenkin pian olivat parisuhteissa.

Mun on pakko olla samalla kannalla kuin muutkin. Tuolla halutaan ilmaista etten ole epätoivoinen ja haluan että mies hoitaa aloitteen tekemisen ja hurmaamisen, kuulostamatta siltä että nainen olisi soidinmenoissa passiivisempi "saalis".

Ei tarvitse sitten kysyä naisilta jos olette ämmävihassa piehtaroidessanne vastaukset jo päättäneet. Edelleen, teitä ei kukaan pakota tekemään aloitteita. Minä en tee aloitteita joten olen ilman miesseuraa. Näin on ihan hyvä. Tekisin aloitteita jos kokisin että elämästä puuttuu jotain. Toimintavastuu on sen jolla on ne tarpeetkin. En mä räyhää naapureille jos mun vessapaperi on loppu ja niiden ei että miks ne ei osta vessapaperia just nyt.

Vierailija
29/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap tai joku muu palstamies kiteyttää, mikä siinä on ongelma, jos joku nainen ilmaisee, ettei etsi parisuhdetta? Että se kyseinen nainen sittenkin sitoutuu parisuhteeseen, jos kohdalle osuu mies, johon hän rakastuu? Millä muulla perusteella parisuhteeseen ylipäänsä pitäisi sitoutua?

Vierailija
30/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa, montako täysjärkistä yksilöä aloittaa edes keskustelun, jos ilmoittaa että tähtään avioliittoon johtavaan parisuhteeseen?

Ei ole helppoa tuo tekstin laatiminen.

Naiset luulette, että määrä korvaa laadun ja mahdollisimman montaa miellyttämällä löytää parisuhteen. Ei korvaa, eikä löydä. Se on juuri päin vastoin. Jos haluat suhteen, kannattaa sinun ilmaista sitoutumishalukkuutesi suoraan ja mahdollisimman pian.

Ongelma ei siis ole tuossa aloitustavassa, vaan siinä, että naiset antautuvat pelinappulaksi jo salaamalla tarkoitusperänsä näin.

Kertaus on opintojen äiti, joten toistan saman vielä kolmannella tavalla: jos haluat seksiä, älä puhu sitoutumisesta, jos haluat parisuhteen, ilmaise se.

Itse parisuhdeorientoituneena miehenä en edes ota yhteyttä näihän "en etsi mitään" -naisiin, mutta rajansa kaikella. Liiallinen sitoutumisinto tietenkin tuo epätoivoisen vaikutelman. 

Mukava kuulla. Itselläni "en etsi mitään" tarkoittaa sitä, joten todella toivottavaa ettei ota yhteyttä. Olen tosin pitänyt sitä puhutun/kirjoitetun ymmärtämisenä. eri

Vierailija
31/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei etsi parisuhdetta mutta voi hyvin etsiä kumppania joka kanssa tapailee, harrastaa seksiä tms. Jos se sitten johtaa parisuhteeseen ei siitä ole varsinaisesti mitää ongelmakaan vaikka niin kävisi. Miehiltä naiset on tuon sitä paitsi oppineet.

En nyt sanoisi miesten toimivan noin. Kyllä miehenä minulle on jo selvää ennen ensimmäistä seksikertaa, olenko kiinnostunut parisuhdemielessä, vai en. 

Niin minullekin on selvää. Silti voi olla että haluan seksiä ainakin muutaman kerran vaikka parisuhde sinänsä miehen kanssa ei tule kysymykseen.

Vierailija
32/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa, montako täysjärkistä yksilöä aloittaa edes keskustelun, jos ilmoittaa että tähtään avioliittoon johtavaan parisuhteeseen?

No mina laitoin kylla omaan profiiliin, etta olen tositarkoituksella liikenteessa, enka etsi yhden illan juttuja. 

Eipa se kylla estanyt 80% yhteytta ottaneista tyypeista vonkaamasta heti seksia... :D 

No jos olisit laittanut että et etsi parisuhdetta vaan katsotaan mitä elämä tuo, kuinka suuri osa olisi halunnut parisuhdetta?

ps. tuohan on hyvä prosentti jos jopa viidesosa ainakin väitti etsivänsä parisuhdetta :D

Itseasiassa joo! :D Tieda sitten, kuinka moni niista oli tosissaan. Itse ehdin kayda yhteensa kahden eri miehen kanssa treffeilla (jotka molemmat sanoivat etsivansa sita parisuhdetta) ja jamahdin suhteeseen heti toisella yrittamalla. Eli han ainakin tosissaan sitten sita myos etsi :D 

Vierailija
33/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mulla on joku muu kiikarissa kuin se kenelle tämän sanon.

Ja silti olet Tinderissä? 

Tämä filosofia löytyy monen naisen deittiprofiilista...

Vierailija
34/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaapi nussia kovasti. Sitä se tarkoittaa.

Jos kaikki ihmiset tekisivät ainoastaan rationaalisia tekoja niin ei kukaan edes menisi parisuhteeseen, koskaan. Kun antaa tunteille vallan niin saattaa parisuhde muodostua. Tosin, se on hyvinkin inhimillistä. "En etsi parisuhdetta" ja "Ei kiitos yhden illan jutuille" on läpeensä täyttä paskaa ja valheita. Ei niistä kannata hirveästi välittää.

Vierailija
35/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se tarkoitti sitä, etten kaivannut parisuhdetta, mutten myöskään ollut kategorisesti sitä vastaan. Olin siis ihan onnellinen yksinkin. Vuosia meni näin, sitten tutustuin harrastuksen kautta kivan tuntuiseen mieheen, ja jonkin ajan päästä kysyin kiinnostaisiko häntä ehkä yksi näyttely. Kiinnosti, ja siitä se pikkuhiljaa lähti, nyt oltu yhdessä 7 v.

Vierailija
36/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mina laitoin kylla omaan profiiliin, etta olen tositarkoituksella liikenteessa, enka etsi yhden illan juttuja. 

Eipa se kylla estanyt 80% yhteytta ottaneista tyypeista vonkaamasta heti seksia... :D 

Sori, mutta tuskin monikaan mies tuota enää vakavasti ottaa. Noilta "ei seksiä" -naisilta saa helpoiten. Moni muukin mies on huomannut saman, kuten yhteydenotoistasikin voit huomata.

Vierailija
37/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset luulette, että määrä korvaa laadun ja mahdollisimman montaa miellyttämällä löytää parisuhteen. Ei korvaa, eikä löydä. Se on juuri päin vastoin. Jos haluat suhteen, kannattaa sinun ilmaista sitoutumishalukkuutesi suoraan ja mahdollisimman pian.

Ongelma ei siis ole tuossa aloitustavassa, vaan siinä, että naiset antautuvat pelinappulaksi jo salaamalla tarkoitusperänsä näin.

Kertaus on opintojen äiti, joten toistan saman vielä kolmannella tavalla: jos haluat seksiä, älä puhu sitoutumisesta, jos haluat parisuhteen, ilmaise se.

Itse parisuhdeorientoituneena miehenä en edes ota yhteyttä näihän "en etsi mitään" -naisiin, mutta rajansa kaikella. Liiallinen sitoutumisinto tietenkin tuo epätoivoisen vaikutelman. 

Mukava kuulla. Itselläni "en etsi mitään" tarkoittaa sitä, joten todella toivottavaa ettei ota yhteyttä. Olen tosin pitänyt sitä puhutun/kirjoitetun ymmärtämisenä. eri

Puhun deittiprofiileista. Onko sinulla deittiprofiili netissä, vaikka et halua sinuun otettavan yhteyttä?

Vierailija
38/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta tuskin monikaan mies tuota enää vakavasti ottaa. Noilta "ei seksiä" -naisilta saa helpoiten. Moni muukin mies on huomannut saman, kuten yhteydenotoistasikin voit huomata.

No, ainakin omalla kohdallani nama dickpickien laittajat ja seksinvonkaajat saivat heti lahtopassit.

Muitten kanssa viestiteltiin, sanoin heti alussa etta haluan tutustua ensin viestien valityksella. Tama oli tietysti tietoinen taktiikka karsia pois ne salavonkaajat - pelkan seksin perassa olevat miehet eivat jaksa panostaa monen paivan intensiiviseen viestittelyyn. ;) 

Tarkoitan tassa siis semmoisia ihan mukavannakoisia ja -oloisia miehia, jotka eivat olleet mitenkaan yhden kortin varassa seksin saatavuuden suhteen. 

Olen muuten itse huomannut, etta usea mies ei lue profiilia ollenkaan vaan swaippaa oikealle vain pelkan kuvan perusteella. Siksi en myos vastannut tyypeille, jotka aloitti vaan tyyliin "moi" tai "olet kaunis", vaan vaan tyypeille, jotka viittasivat jotenkin profiilini tekstiin aloitusviestissaan. 

Ja senkin jalkeen piti olla viela kiinnostava keskustelija tai mulla loppui mielenkiinto. :) 

Vierailija
39/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta se tarkoitti että odotan jota kuta joka vie jalat alta, ja se et ole sinä mutta voidaan hengailla ja harrastaa seksiä, käydä syömässä ja elokuvissa yms viettää aikaa.

Nyt olen ”etsin parisuhdetta ” nainen, kun hommat ei toiminut näiden jalat alta vievien kanssa eikä ole enää aikaa odottaa että sattuu sellainen kohdalle koska haluan perheen.

Nyt tärkein kriteeri on vain tunne älykkyys ja itsenäisyys ja muulla ei niin väliä.

Vierailija
40/115 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella itse sanovani että en etsi parisuhdetta, jos tästä suhteesta eroaisin.

Tarkoittaisin sillä sitä, että olen mieluummin yksin, kuin huonossa suhteessa ja että rima on erityisen korkealla.

Miehen pitäisi olla tosi hottis ja lisäksi pitää itsestään selvänä sitä, että kotityöt jaetaan parisuhteessa tasan.

En enää ala kenenkään piiaksi.