Mitäs jos sovittaisiin että ei oteta tänään viinaa
Annettaisiin lapsille raitis viikonloppu.
KIITOS
Kommentit (31)
Lapsi on isällään ja minä olen jo ottanut kuppia.
Harvinaisen helppo lupaus, kun en juo viinaa. Alkosta kävin viinipullon hakemassa ja ajattelin neuloa vähän sukkia ja nauttia pari lasillista siinä sivussa.
Viinat loppuivatkin jo eilen. Täksi päiväksi on jäljellä vain viiniäja kaljaa.
Ei tarvii, onneks, sopia mitään. Lapset jo maailmalla ja odotan tässä vakipanoa kylään :D Viiniä ja kaljaa otetaan ja syödään hyvää ruokaa ja tietenkin lemmitään, elämä on ihanaa :)
N54 v.
En juo viinaa koskaan.
Kalja on minun huumetta.
Kohta sihautan ekan auki, aaaah.
Mussukkani on 16v ja puuhailee omiaan huoneessaan ellei ole kavereiden kanssa ulkona. Sillä on omia herkkuja, sipsiä ja namia. Mami olkkarissa kattelee tv-sarjoja putkeen oluen ja sipsien kanssa. Meidän perjantaitraditio.
🍺😋
Nyt on jo myöhäistä. Viina virtaa ja lapset leikkii leluillaan.
Sovitaan vaan, mutta jos kuitenkin otetaan viinaa, niin sovitaan ettei ainakaan aleta tappelemaan.
Voidaan sopia joo. Join yhden siiderin Triplassa ja nyt kotona aion juoda punaviiniä. Lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole yhtään skidiä, mutten silti käytä lainkaan alkoa, koska en tarvitse.
Mulla on lapsia, asuvat tosin jo omillaan, mutta minäkään en tarvitse. Eli annan itselleni ja koirilleni raittiin viikonlopun, olemme sen ansainneet! Ja kyllä mun lapsetkin tykkäävät, kun tietävät, etten läträä juomien kanssa.
Sovitaan vaan, kissat on ansainneet selvän päivän.