Pelottaa miehen pikkujoulut
Mies töissä viennissä, ikää 50+, koskaan ei ole sylkenyt lasiin, mutta viime vuosina varsinkin ”tarjotuissa” tilaisuuksissa alkoholin käyttö riistäytynyt käsistä. Työkaverit ovat kaappijuoppoja yrittäjäsetämiehiä, perus moraalitonta businesporukkaa, joten homma vetää pahasti kierroksia jo aamuyöstä. Viime vuonna pahinta ei ollut se, että taksi toi päälleen oksentaaneen ja housuihinsa paskoneen (!) mieheni pikkutunneilla kotiin (jouduimme korvaamaan taksin sisäpesetyksen), vaan se, että aamupäivän krapulahetkinä miestä otti niin pahasti pumpusta, että jouduimme soittamaan ambulanssin, ja mies tarkkailuun sairaalaan.
Mies on kuin ei muistaisikaan, alkon käytöstä ei saa huomautella. Kohtuullisena pysynyt vuoden, mutta tiedän kyllä ulkomaan työreissuissa rypeneen rankasti. Muilla tämänkaltaista ongelmaa?
Kommentit (28)
Kyllähän näitä silloin tällöin ilmaisen viinan bileissä näkee, eikä se ole mitenkään sukupuolisidonnaista.
Pian olet vapaa eli leski, onnea! Hoitakaa miehen henkivakuutus kuntoon ajoissa.
Kristus mikä porsas. Onko Aasian viennissä?
Pikkujoulut Porvoon työväentalolla?
Tuskimpa uskoo ennenkuin on arkussa. Valitettavasti.
No eipä kuulosta mitenkään kivalta. Mutta itse kyllä antaisin tuollaisen örvelön olla ihan omillaan, kumminkin 50+ mies. Luottaako hän siihen että sinä kilttinä vaimona korjaat ja peittelet häenen jälkiään. Minä en viitsisi, ainakaan enää toista kertaa.
Ei yllätä, että mies on kuin ei muistaisikaan. Kun ei muista.
tilaisuusjuoppo. eksäni oli samanlainen. kävi töissä ja oli olevinaan huippu mies mutta tilaisuuden tullen sellaiset kännit päälle että oksat pois, juuri tuota oksentelua ja sammumista. kavereiden kanssa, pikkujouluissa, muissa bileissä... kerran haalin hangesta sisälle kun oli nukahtanut kesken kotiintulon. onneksi kuulin että joku rymyää pihalla keskellä yötä, säkkipimeässä.
jos ei itse tajua niin henki lähtee, ei aikuista miestä voi vahtia.
toisaalta sinä olet mahdollistaja, hän voi huoletta juopotella kun tietää, että kotona pidetään huolta, pestään paskahousut ja soitetaan lanssi.
Milloin kävit viimeksi aids-testissä?
Onko jäänyt aiemminkin kiinni homoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Milloin kävit viimeksi aids-testissä?
Tuskin tuossa kuosissa hirveästi sekstaillaan?
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vaan!
No mutta, perinteiset suomalaiset joulunaloittajaiset! Ja vielä viennissä, miksi en ole yllättynyt?
Mikä tämä Aasian viennin heppu on? Useissa viesteissä pettäjäsika. Onko mistä päin ja mikä ikä niin tiedän varoa.
Aikuinen mies saa tehda mita haluaa, mutta kotiin ei tuossa kunnossa mun luokse olisi tulemista. Eli pikkujouluissa ym. saisi mies ottaa hotellin ja menna sinne rypemaan omassa paskassaan, kunnes selviaisi.
Kaikki ovat joskus paskoneet housuihin. Jopa sinä ap.
Unelmien Aviomies
Oikeasti ap, otan osaa. Lähde nyt jo, kauheaa ajanhukkaa.
olen itse raitis mut tuli mieleen työpaikan juhlat jossa ilmasta viinaa sai vetää miten halusi. tämä on paha juttu niille joilla taipumus alkoholiin,osa oli jo tuiteris alkuruokailun aikana vaikka kysees hienot puku ja illallisjuhlat. töissä samat tyypit ihan fiksuja mut ei konttrollia viinan kans ollenkaan. mun mielestä pitäs olla joku raja alkoholi tarjoilus kun ei kaikki pysty raittiuteen pari viinipulloo per pöytä ruokailijoillle olis mun mielestä ollu hyvä kun kysees ihmiset joista suurin osa autol liikentees.kysees työ juttu sais työnantajat vähän miettiä.
samoin joululahjat aina pullo viinaa tästä osa raittiiks pyrkivistä sortuu , pahin kuulemani tapaus mies oli ollut hoitolaitokses alkoholiongelman takia palasi töihin joulukuussa sai lahjaksi viinapullon. työkavereiden mielestä tämä oli törkeää ja silloin oli puhetta et suklaarasia tai herkkukori olis kaikille ollu mieluisempi lahja kun suurin osa täysinraittiita ja yhdel paha ongelma. ketään ei edes halunnu viinaa.
Miten kaikki paskahousut ovat päätyneet av-mammojen miehiksi?
Jatkuvasti on jollain paskat housuissa.
Ei kerta homoa tee