Kuulun Suomen intelligentsiaan ja olen sen vuoksi yksinäinen
Kirjoitan ehdottomasti incognito, en voi missään nimessä paljastaa itsestäni mitään. Sen sanon, että olen osa Suomen tunnustettua intelligentsiaa. Minulla on näkemystä, jota halutaan kuunnella. Kuitenkin, en pysty keskustelemaan vertaistasolla ihmisten kanssa. Niin moni on henkisesti laiska. Tyydytään maslovilaisten perustarpeiden tyydyttämiseen. Pitkästyn tällaisten ihmisten seurassa nopeasti. Ja suurin osa ihmisistä on sellaisia, tyhmeliinejä, jotka eivät kykene kaltaistani intellektiä haastamaan.
On yksinäistä olla intelligentsian jäsen Suomessa
Eräs salainen henkilö
Kommentit (32)
Maslov, tuo venäläinen klassikko!
Ap on joko kelttimi_es tai koomastaan herännyt Enbushke tai kummatkin.
Mitä intelligentsia shanoo kotouttamisesta?
Ettei introvertsiaan? Impotentsiaan?
Vierailija kirjoitti:
Antaako ne siellä Pitkäniemessä potilaiden olla netissä?
Se sanotaan Pitkässäniemessä.
Ei asukas, mutta paikallinen.
Jos nyt lähdetään ensin siitä, että käsite on 'maslowilainen' (tai Maslow'n) tarvehierarkia ja lisäksi ko. teoria on useiden tutkimusten perusteella todettu paikkaansapitämättömäksi.
Kohtaatko erilaiset ihmiset aidosti, tasa-arvoisesti ja kuunnellen? Voisitko oppia sellaisista kohtaamisesta jotain uutta, jotain, mitä ei löydy oppikirjoista?
Mäkin haluan kuulua intelligentsiaan! Missä pubissa niihin voisi törmätä?
Kuitenkaan!
Älykkö, oletko ruotsinkielisestä älymmystöstä, kun et suomea osaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt lähdetään ensin siitä, että käsite on 'maslowilainen' (tai Maslow'n) tarvehierarkia ja lisäksi ko. teoria on useiden tutkimusten perusteella todettu paikkaansapitämättömäksi.
Kohtaatko erilaiset ihmiset aidosti, tasa-arvoisesti ja kuunnellen? Voisitko oppia sellaisista kohtaamisesta jotain uutta, jotain, mitä ei löydy oppikirjoista?
Tein "virheen" TARKOITUKSELLA, että kaltaisesi pikkusieluiset henkilöt saisivat mielihyvää luullessaan neron jääneen kiinni. Ähäkutti.
AP
Vierailija kirjoitti:
Voi sua pientä kun elämäsi on kovaa.
Apn ongelma on , että kovaa ei oo, ei tuu.
Antaako ne siellä Pitkäniemessä potilaiden olla netissä?