Aiotteko lähettää tänä vuonna joulukortteja?
Vaikuttaako postin lakko päätökseen?
Kommentit (23)
Kyllä mä laitan.
Olen sen polven ihminen, että joulukortteihin suhtaudun kaikella vakavuudella.
Pistäkää joulukortit postiin, niin ei tarvi märistä kun ei ehdi perille.
Laitan kortteja mutta vien kortit suoraan postilaatikkoon. Kaukaisille sukulaisille välitän kortit vanhempieni kautta jotka käyvät meillä aina ennen joulua. 1,10e postimerkeistä on ryöstö.
Viime joulu oli eka kun en lähettänyt. Ei tunnu ihmiset niitä enää arvostavan kun eivät jaksa itse lähettää eivätkä edes kiittää saamistaan. Turhaa ajan, vaivan ja rahan tuhlausta. En aio enää koskaan niitä lähettää.
Me ollaan aina postitettu joulukortteja. Just juttelin miehen kanssa, että jos tänä vuonna ei laiteta, mikäli postin lakko jatkuu pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Viime joulu oli eka kun en lähettänyt. Ei tunnu ihmiset niitä enää arvostavan kun eivät jaksa itse lähettää eivätkä edes kiittää saamistaan. Turhaa ajan, vaivan ja rahan tuhlausta. En aio enää koskaan niitä lähettää.
Minä lähetän vain muutamalle iäkkäälle sukulaiselle, joiden tiedän ilahtuvan korteista. Tänä vuonna heitäkin on yksi vähemmän kuin viime jouluna.
En lähetä enää ainoatakaan korttia, vaan vien suoraan postilaatikkoon. Kaukaisimmille lähetän sähköpostilla tai viestillä.
Postimerkin hinta nykyisin ihan törkee ja postissa ihmetellään kun kirjeposti vähenee.
Aioin kyllä lähettää, kuten joka vuosi. Mutta enpä taida lakon takia edes uskaltaa lahjoja lähettää kuin vasta vuodenvaihteen jälkeen. Surku.
Mulla kolme postilähetystä tälläkin hetkellä teillä tietymättömillä, eikä ole edes lakko vielä alkanut! Ei ole todellista nyt tämä touhu. Käytän usein Matkahuoltoa, mutta nyt tuli vahingossa luotettua postiin.
Kyllä muutamia ajattelin lähettää. Olkoot sitten perillä vaikka vasta helmikuussa. Silläkin uhalla. :)
Ajelen ennemmin autolla itse postilaatikolta toiselle kuin antaisin postin hoitaa joulukorttien jakamisen. Näin on varmasti ajoissa perillä ja kustannuksetkin samaa luokkaa. :)
En ole lähettänyt vuosiin. Viimeiset lähetin mummolle ennen kuin kuoli.