Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla pikkujouluissa rellestetään ja paneskellaan ympäriinsä?

Vierailija
08.11.2019 |

Meillä on aina hyvin sivistyneet pikkujoulut. Ruokaa, juomaa ja yhteistä hauskaa, mutta koskaan ei mene överiksi eikä kenenkään tarvitse hävetä käytöstään jälkikäteen. Ajoissa lähdetään kotiin. Kyseessä IT-ala.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dilpomi-insinöörit ainkin

Vierailija
2/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espan pukumiehet vetää kokkelia ja panee maksullisia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole enemmän kiinni työpaikan ihmisistä kuin alasta kuka paneskelee ja rällästää kuka ei.

Vierailija
4/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalli_työ_miehet panee niim birusti ettette te tiedäkkää kuinka birusti tossaja.

Vierailija
5/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt kuin ap. Raksapuolella pikkujoulut on kuin mikä tahansa muu työajasta poikkeava tapahtuma. Alkoholia on tarjolla, ruokaa myös, ja usein se saunakin. Yleensä nämä bileet kuitenkin järjestetään sellaiseen kellonaikaan/viikonpäivänä, että osallistujat voivat häthätää ottaa sen yhden pullon pilsneriä ruuan kanssa, sitten onkin palattava omalla autolla omaan kotiin että pääsee seuraavana päivänä taas virkkuna töihin. Mitä olen vaivihkaa sivusta seurannut, myöskään johtoporras ei niitä viinoja ja saunoja hyödynnä, joten mitä helkkarin järkeä tuossa on?

Vierailija
6/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vienti ja myynti. Moraalitonta, liskoaivoista ja libidovetoista pas_kasakkia. Pinnallisuus huipussaan.

Vierailija
7/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka alalla.

Vierailija
8/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kannattaa ottaa selvää jo siinä vaiheessa kun hakee työpaikkaa.

Vierailija
9/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin aiemmin lääkärit oli kovinta porukkaa rypemään.

Vierailija
10/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat on ihan hillittömiä viihteellä. Oksat pois!

Vierailija
11/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kerran paikallisten yrittäjien pikkujouluissa, mutta ei kyllä mennä toista kertaa. Oli melkosta menoo varsinkin naisväellä.

Vierailija
12/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin töissä katsastusasemalla niin pikkujouluristeilyt oli aina pelkkää rellestystä.

Vierailija
13/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin henkilökunta. Itse kuulun tähän kastiin. Varsinkin yli 50v naiset villiintyy pikkujouluissa täysin. Tanssii pöydillä, ryyppää itsensä täysin sekaisin, päätyvät vieraaseen sänkyyn. Nähty on!!

Vierailija
14/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isomman työpaikan pikkujouluissa on helpompi rellestää kuin pienen.

Vierailija
15/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ihmetellyt miten joiltakin ihmisiltä häviää kaikki estot alkoholin vaikutuksesta. Itselläni alkoholi ei juurikaan poista estoja. Tulen kyllä humalaan jos juon paljon, mutta missään vaiheessa en vapaudu estoista sillä tavalla että käyttäytymiseni jotenkin olennaisesti muuttuisi. Olen joskus ollut kateellinen suorastaan heille, joilla alkoholi vaikuttaa näin. Etenkin nuorempana kun tuli käytyä baareissa paljon.

Vierailija
16/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran panin laivalla 3 lapsen äitiä. Aamulla muijan vasemmassa nimettömässä oleva sormus aiheutti pienen morkkiksen.

Vierailija
17/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran panin laivalla 3 lapsen äitiä. Aamulla muijan vasemmassa nimettömässä oleva sormus aiheutti pienen morkkiksen.

Mutta et alaa viitsinyt kertoa, vaikka sitä kysyttiin.

Vierailija
18/18 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan pikkujouluissa ei tehdä kumpaakaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme