Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On hiton ahdistavaa olla ruma nainen jota kukaan ei voi koskaan haluta

Vierailija
08.11.2019 |

Vielä sillä tavalla ruma ettei sitä voi korjata vaikka laihduttamalla. Eli naamaruma. Eikä oikeasti rumaa naamaa millään meikeilläkään hyväksi saa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Olen nähnyt todella rumia naisia, joilla on poikaystävä. Eräällä ei ollut leukaa ollenkaan, vaikka oli hoikka. Koko naama oli aivan kamalan ruma. Siis ihan oikeasti. Tuli mieleen joku sammakon naama? No, mutta se on faktaa, että ruma laiha nainen saa helpommin miehen kuin lihava kaunis nainen. Ota se huomioon, kannattaa pysyä laihana. Miesten motto: Nainen ei ikinä voi olla liian laiha. Anoreksiaa sairastavilla näet miehet kainalossa aina, pyöreähköllä naisella et ikinä.

Vierailija
22/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Olen nähnyt todella rumia naisia, joilla on poikaystävä. Eräällä ei ollut leukaa ollenkaan, vaikka oli hoikka. Koko naama oli aivan kamalan ruma. Siis ihan oikeasti. Tuli mieleen joku sammakon naama? No, mutta se on faktaa, että ruma laiha nainen saa helpommin miehen kuin lihava kaunis nainen. Ota se huomioon, kannattaa pysyä laihana. Miesten motto: Nainen ei ikinä voi olla liian laiha. Anoreksiaa sairastavilla näet miehet kainalossa aina, pyöreähköllä naisella et ikinä.

Höpö höpö, kyllä minä näen päivittäin ylipainoisia miestensä kanssa.

Eri asia sitten onko ne miehet vaan tyytyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas naiselle parasta mitä voi kokea. Kauneus on yliarvostettua.

H*ottelua ja kamalaa käytöstä sai kuulla miehiltä nuorena liikaa, rais.. lähtien.

On suorastaan luksusta olla ruma, tunnen itteni ihmiseksi ensimmäistä kertaa.

Ikä parantaa onneksi seksikkyydestä, sekä huonot elintavat ja mt-ongelmat.

Vierailija
24/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus naisen kanssa, jonka naama on pelkkää keinoihoa. Asia oli minulle ihan hällä väliä -osastoa, sillä tämä henkilö oli – ja on – muuten aivan miellyttävä ja persoonallinen. Minua eivät muutenkaan ulkonäölliset asiat juuri kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme