Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei tiedä, mitä KOOLAUS on englanniksi?

Vierailija
08.11.2019 |

Jotenkin noloa. Aristoteleen mukaan jokainen kunnian mies rakentaa ainakin yhden oman talon.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, kuin minä. En tiedä edes mitä se tarkoittaa suomeksi... en ole mies ja ylipainoakin löytyy.

Vierailija
22/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, vaikka olen natiivi :D Tiedän hädin tuskin mitä se on tuo tarkoittaa suomeksi. Olen akateeminen kolmekymppinen, kahden lapsen äiti. Tienaan n 80k vuodessa, bmi on 24 ja harrastan lukemista ja joogaa. Olen punahiuksinen ja pisamainen, silmät ovat ruskeat. Olen 166cm pitkä ja asun pk-seudulla kerrostalossa.

Voisit olla hoikempi.

ap

Minun mielestäni minulla on läskit juuri oikeissa paikoissa ;) Plus, olen äärimmäisen tyytyväinen itseeni juuri tälläisenä. Kun ajattelen itseäni, totean että olen juuri mahtava ihan omana itsenäni, eikä minulla ole tarvetta muuttua kenenkään takia muunlaiseksi. Pääasia että kohtelee itseään ja muita kiltisti ja armollisesti ja pyrkii tekemään hyvää maailmassa, se riittää.

Minua miellyttää hoikka ja kiinteä vartalo, erityisesti pyllyn kiinteys. Rinnat mielellään pienet, koska muuten g-voimat tekevät työnsä ajan mittaan. Kykenetkö miellyttämään minua? En ole helppo!

ap

Sori, minulla ei ole mitään tarvetta miellyttää sinua. Pidän kilteistä ja mukavista ihmisistä, en sellaisista jotka arvottavat toisia (tissien koon, bmi:n tai koolauksen englanninkielisen sanan kautta) millään lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruotsinkielininen. Viime viikolla melko varmasti tajusin että se on bjälklag på svenska...

Vierailija
24/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä koolaus on englanniksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan