Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissasin suihkussa ja nyt suihkun jälkeen haistan sen hajun vieläkin

Vierailija
07.11.2019 |

Mitä ihmettä? Kyllä mä jalat huuhtelin sen jälkeen ja muutenkin jatkoin pesua suihkun alla pissaamisen jälkeen. Miksi haistan vieläkin sen vahvan pissan hajun?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ainakaan ole vesipumppua lattiakaivossa et ainakaan omassa talossa tartte ksessa kylpeä. Mut toisaalta kyllähän tämä meno on jo sellaista että tiedä mitä ovat kehitelleet.

Vierailija
22/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen paskantamista vesilukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänlaisia järjestelmiä asennetaan nykyisin kaikkiin uusiin koteihin ja vanhoihin putkiremontin yhteydessä. Suihkuletkusta tuleva vesi on noin 90% viemäristä otettua. Se kyllä suodatetaan mutta virtsan haju saattaa jäädä suihkuletkusta tulevaan ns. puhtaaseen veteen.

https://www.metropolia.fi/ajankohtaista/uutiset/?tx_ttnews%5Btt_news%5D…

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu EU:n päätöksestä vähentää veden kulutusta. Kun menet suihkuun ja olet siellä tietyn ajan niin osa vedestä johdetaan lattiakaivon kautta suoraan suihkuletkuun. Ole siis peseytynyt omassa virtsassasi.

Toimin itse putkimiehenä joten tiedän asian laidan ja kaikki nykyiset järjettömät EU direktiivit.

Voisko joku kertoa onko tämä totta? Todisteet mieluiten? Mua ahdistaa ihan hirveesti nyt olenko likainen.

Vierailija
24/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormet kurkkuun. Levitä laatta kaakeleille kauttaaltaan. Okennuksen haju peittää kätevästi epämiellyttävän virtsan tuoksun ja sisältää happoja, jotka neutraloivat kusiaineita. 

Vierailija
25/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimiehet paskantaa suihkussa.

Ja liiskaa paskat varpaiden välissä niin, että ne mahtuvat sujahtamaan lattiakaivon ritilän välistä.

Vierailija
26/26 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänlaisia järjestelmiä asennetaan nykyisin kaikkiin uusiin koteihin ja vanhoihin putkiremontin yhteydessä. Suihkuletkusta tuleva vesi on noin 90% viemäristä otettua. Se kyllä suodatetaan mutta virtsan haju saattaa jäädä suihkuletkusta tulevaan ns. puhtaaseen veteen.

https://www.metropolia.fi/ajankohtaista/uutiset/?tx_ttnews%5Btt_news%5D…

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu EU:n päätöksestä vähentää veden kulutusta. Kun menet suihkuun ja olet siellä tietyn ajan niin osa vedestä johdetaan lattiakaivon kautta suoraan suihkuletkuun. Ole siis peseytynyt omassa virtsassasi.

Toimin itse putkimiehenä joten tiedän asian laidan ja kaikki nykyiset järjettömät EU direktiivit.

Voisko joku kertoa onko tämä totta? Todisteet mieluiten? Mua ahdistaa ihan hirveesti nyt olenko likainen.

Eli ksessa ollaan, ainakin seuraava peseytyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä