Myyjät Tokmannilla. Ei mailla ei halmeilla!
Joka ikinen kerta tokmannilla käydessä sama juttu. Myyjiä ei missään paitsi kassalla.
Taas tänään ärsytti kun etsin huonekalujen alle laitettavia "tassuja" enkä löytänyt niitä. Arvasin jo heti kättelyssä että tuskin löytyy sitä myyjääkään ja oikeassa olin.
Tämä Tokmanni oli vielä sellainen jossa en ollut ennen käynyt eli taitaa olla sama myyjäkato joka liikkeessä?
Onko kukaan muu huomannut samaa?
Tykkään usein siis kysyä myyjiltä jos en heti jotain löydä. En jaksa pyöriä kaupoissa pitkään.
Kommentit (16)
Jep. Ja hinnat on miten sattuu. Kuukausia sitten vanhaksi menneitä isoja "oho!" - mainoksia tai koneelta tulee väärät hinnat. Hyllynreunamerkinnät mitä sattuu.
Pelottaa hieman, että tuolla tarkkuudella myydään elintarvikkeitakin.
En kyllä muista nähneeni myyjää kuin kassalla.
Pyytämässä kassalta? Sille kassalle on jonoa ja yrittää samalla hoitaa jonoa infopisteeseen sekä pakettien noutoa..toivotonta
Jeps sama kokemus ja en mennyt kassalta kyselemään kun oli pitkä jono. Haahuilin käytävillä aikani ja lopulta soitin tavaratalon numeroon ja sain tietää onko tätä tarjoustuotetta heillä vielä ja missä. Pieni erä ja en löytänyt, mutta kävi se näinkin.
Työnantaja säästää selvää rahaa, mitä vähemmän työllisiä hänellä on.
Sun pitää mennä siihen isompaan tavarataloon johon tulee S eteen jos palvelua haluat. Tosin saakohan sieltäkään enää?
Sillä palkalla tuskin on kovin paljon innokkaita myyjiä jonossa kädetöntä auttelemassa kivasti.
.
Asioin myös Tokmannilla ja muissa halpakaupoissa tietäen tarkkaan sen, että ylenpalttista palvelua on turha odottaa.
Poikkeuksia palvelualttiudessa tietysti on, mutta oletan itse hakemalla hakevani asioita, joita olen aikeissa ostaa.
.
Jengi kaiketi olettaa, että jossain Stockalla on mieletön palvelualttius...
Sillä palkalla tuskin on kovin paljon innokkaita myyjiä jonossa kädetöntä auttelemassa kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja säästää selvää rahaa, mitä vähemmän työllisiä hänellä on.
Luulisi että tuohonkin on joku laki jo paljonko vastuuta yhdelle myyjälle? Vai onko?
Kyllä muissa halpakaupoissa myyjiä näkyy.
Ja joku kysyi oonko avuton. No miten sen nyt ottaa? Jos en jotain löydä hetken pyörimisen jälkeen niin silloin mielelläni kysyn neuvoa, varsinkin jos on vähän kiire. Onko se avuttomuutta? Itsekö pyörisit vaan lisää ja jos et löytäisi niin poistuisit vaan kaupasta?
Sitä varten niitä myyjiä on että palvelevat asiakasta.
Ap
Myyjien määrä on suoraan verrannollinen tuotteiden hintoihin, tietenkin. Kaikkea ei voi saada, halpoja hintoja ja loistavaa asiakaspalvelua.
Varmaan stockmannilla on myyjä valmiina auttamaan.
No miksi sä edelleen käyt siellä kun tiedät ettei palvelua saa? Monessa muussakin kaupassa myydään kissantassuja
Monen aikaan kävit? Yleensä noi kenttätyöntekijät lähtee kahden kolmen aikaan iltapäivällä kotiin. Yks myyjä saattaa olla illalla kentällä.0
Myyjän löytymättömyyden aiheuttama vahinko on pieni; ei niillä Tokmannilla ole tavaraakaan. Yksi tuttu nimittää sitä ”piikkikaupaksi” koska hyllyssä on tyhjät ripustuspiikit mutta tavaraa yhtä hyvin kuin 1980-luvun Neuvostoliitossa.
Usein on käynyt niin , että vihdoin myyjän löydyttyä hän kertoo olevansa toiselta osastolta ja kehottaa kysymään myyjältä jonka osastolle asia kuuluu. Mistä asiakas tietää kuka on minkäkin osaston myyjä ?
Eikö olisi asiallista hänen kutsua oikea henkilö paikalle.
No on ihan loogista että jos hinnat ovat halvat niin silloin ei saa kummoistakaan palvelua. Jos haluat kunnon palvelua mene kalliimpaan kauppaan. Tai käy pyytämässä kassalta palvelua.