Yleinen ruokalaji, jota et ole koskaan edes maistanut?
Kommentit (42)
Rapuja en ole koskaan maistanut. Ei kai se mikään yleinen vissiin ole.
Pekonia en oo syönyt minäkään, enkä rapuja. Kumpaakaan en myöskään enää tuu syömään koska olen vegaani mutta 25-vuotiaaksi en ollut ja ei tullut syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä, esim. pekoni, etana, graavilohi, rapu. Näitä en tule kyllä koskaan syömäänkään sillä olen kasvissyöjä.
Kylläpä näyttää alapeukkujen perusteella ihmisiä harmittavan se että joku on kasvissyöjä.
Kiinalaista olen useasti aikoinaan syönyt, mutta en muita siltä suunnalta (indonesialainen, japanilainen, nepalilainen, intialainen & what-not).
Pinaattikaitto
Tai olen maistanut sitä 6v:nä päiväkodissa ja viettänyt iltapäivän yksin kylmän keiton kanssa. Pelkkä hajukin saa kakomaan
En pidä juurikaan kalasta edes paistettuna tai savustettuna, joten mitään "raakaa kalaa" ei ole tullut edes yritettyä. Äyriäisistä olen kokeillut vain katkarapuja heikoin tuloksin.
Nää uudet kasvimössöt jotka on nimetty typerillä nimillä ja muokattu näyttämään lihalta.
Syön lihan lihana, ja kasvikset ostan he-vistä.
Ällöttävä kokemus oli buffetissa ollut "kaviaari". Hirveää sotkua. Tarjoilija selitti että eihän se tietenkään ihan kaviaaria ole, vaan värjättyä merilevää😰
Kalatiskin " raputikkuihin' ei pidä koskea.
Ne on tehty sein perkuujätteistä, jauhettu ja lisätty rapuaromia.
Vierailija kirjoitti:
En pidä juurikaan kalasta edes paistettuna tai savustettuna, joten mitään "raakaa kalaa" ei ole tullut edes yritettyä. Äyriäisistä olen kokeillut vain katkarapuja heikoin tuloksin.
juntti.
Mitä sä sitten syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juntti.
Mitä sä sitten syöt?
Kalahan nimenomaan on junttien ruokaa. Mutta melkein mitä tahansa muuta paitsi meren eläviä. Ja rasva-arvot ovat huippuluokkaa, vaikken sitä kalaa syökään kuin murto-osan suosituksista.
Ravut, mäti, simpukka. Kalaa lukuunottamatta oikeastaan kaikki merenelävät ovat jääneet maistamatta. Nykyisin olen vielä kasvissyöjä ja kalatiskiltä tuleva haju tekee todella pahaa.
Monet kalaruuat. Monia olen myös maistanut, mutta en ole koskaan pitänyt minkään kalan mausta, joten nykyään en viitsi edes maistaa.