Aivan mahtavaa sairastua suomessa
Itsellä siis kaksi sairautta, joista toinen vaatii leikkaushoitoa ja toinen tarkempia tutkimuksis.
Jouduin jäämään sairauslomalle ja mitä teki kela? Katkaisi sairaspäivärahani kesken kaiken, koska olen heidän mielestään työkykyinen. Valitin ja valitin. Osa valituksista meni osittain läpi, mutta ei auttanut. Joudun hakemaan tttukea, josta leikattu osa pois, koska en tee mitään elantoni eteen.
Tulen hulluksi täällä kotona kipujen ja toimettomuuden kanssa. Tuo leikksusta vaativa sairaus on osittain estänyt myös sen toisen sairauden tutkimisen ja hoidon.
Olin jo kauhuissani siitä kun moni lääkäri oli minua sinne leikkaukseen laittamassa, jotta paranisin, mutta se jonka piti kyseinen päätös tehdä, päättikin etten tarvitse leikkausta.
Sitä ennen minut jo kerran lähetettiin päivystysasiana leikattavaksi, enkä päässyt normipäivystyksestä pidemmälle, vaikka minut oltiin omassa terveyskeskuksessa kiireellisenä potilaana sinne otettu ja lähetetty kiireellisenä kirurgialle.
Ei täsdä oo ees kaikki mitä on joutunut kestämään. Ja mä tiedän että pitäisi vaan jaksaa taistella ja vaatia, mutta mä en jaksa enää!
Jatkuva huoli siitä miten taloudellisesti pärjää ja että pystyykö seuraavana päivänä edes nostamaan kättä, tai joutuuko taas ensiapuun ja lääkekuurille, kun sitä leikkausta ei kuulemma tarvii.
Auttaako se että mä menen mun omalle lääkärille itkemään etten jaksa ja ettei ne siellä sairaalassa ole mua oikeastaan koskaan auttaneet
En mä edes tiedä miks tänne kirjoitan.... Oon vaan ihan loppu
Tähän voin kyllä osittain yhtyä eli vammojani on hoidettu hyvin ja olen erikoislääkärille päässyt jne. Henkilökunta sairaalassa on myös aina ollut mitä ihanin. Olen myös saanut sairaspäivärahan ja kuntoutustuen mutta tiedän että tämän suhteen olen ollut onnekas. Tämä puoli nimittäin ei Suomessa toimi kertakaikkiaan. Sairaita roikotetaan aivan väärillä tuilla kuten tästäkin ketjusta jälleen voi todeta. Tämä pitäisi saada kuntoon koska se aiheuttaa kohtuutonta stressiä ja ahdistusta.