Mikä on paras, mieleen jäänyt sketsi viihde ohjelmissa.?
Mun mielestä ja mun mieleen on jäänyt tämä kummelien " KAIKKI HÄPEE SUA" sketsi. Se on tosi rankka mutta silti hauska.
Kommentit (69)
Vaikea kysymys. Tulee mieleen vain Monty Pythonin Ministry of Silly Walks, mutta varmasti muistuisi myös muitakin mieleen, jos tarpeeksi pohdiskelisi.
Trump, Putin ja Niinistö Putuksessa!
Pääsiäishanun valmistus Tabussa, Kummelien Marjatan seksipuhelin, nunnukat Pulttiboisissa vai oliko Manitbois jne.
Konduktöörit, Vituttaa, Elämä on yhtä hässäkkää, Vittuilijoiden klubi, Akka sen kun komistuu...
Kummelin potilas Saarinen, erityisesti se missä Saarisella on rypäleitä perseessä.
Ämpärin vienti tunkiolle Velipuolikuussa:
Parempi myöhään -sarjasta se sketsi, missä perhe on juuri kotiutunut hautajaisista.
Studio Julmahuvin varmaan kaikki sketsit.
Parhaimpia ovat Viimeiset vaeltajat ja Pashaistit.
Kohtaus, jossa Spede kumppaneineen menee sanomaan Venäjälle suorat sanat. Niin totta kaikki ja niin hullunhauska.
Vintiöissä oli Ecco- mies, samoin poikamiesyhdistyksen mammografia sketsi.
Olin myös tulossa sanomaan 'Ämpärin', mutta myös Raivola-rysapöksyt ovat jääneet mieleen.
Äveriäs öhkys!
Pulkkinen -sarjassa varsinkin se äänimies, jota aina alkoi v-ttaa.
Muutenkin hyvä sarja.
Pirkka-Pekka Peteliuksen ja Aake Kallialan Naima-Aslak ja Soikhiapää -sketsit. Ne koetaan tänä päivänä rasistisiksi, mutta itse en ole koskaan ajatellut niistä niin. En ole nauranut humalaisille saamelaisille, vaan humalaisille hahmoille, jotka sattuvat olemaan saamelaisia.
Neil Hardwickin keskusteluohjelman Jatkuu? ennen mainostaukoa.
Liian paljon valittavaksi. Yhtäkkiä tulee mieleen esim. Tabun kyläkäräjät:
ja Kummelien Musacorner - vieraina Jussi Pattitussi ja Kikka Korea...
Ketonen ja Myllyrinne, se Jääkiekkovalmentaja :D
On kyllä tosi monta niin hyvää että on vaikea laittaa yhtä muiden edelle. Heitetään siis lonkalta yksi: Ihmebantun sketsi jossa koulutettiin ammattiurheilijoille kilpailullisuutta. Luennolla eräs kysyy että "jos on vaikka jalka kipee tai ei ehdi tulla kisaan ni voiko pyytää kaverin niinku tuuraamaan?".