Naiset, tykkäättekö
Isosta karvaisesta vahvasta miehestä joka läpsii sinua perseellesi halutessaan.
Kommentit (9)
En tykkää isoista karvaisista miehistä, mutta perseelle läpsimisestä kyllä!
Vahvuus on jees, mutta pienemmätkin miehet on naisiin verrattuna vahvoja.
En todellakaan tykkää läpsimisestä!
Miksi sen pitää olla karvainen? 🤔
Ja ei, ap ei pääse läpsimään persettäni.
Vierailija kirjoitti:
Vahvuus on jees, mutta pienemmätkin miehet on naisiin verrattuna vahvoja.
Olin pitkään suunnitellut vaimon perseelle läpsimistä takaapäin pannessa ja vasta viime viikolla uskaltauduin kokeilemaan. Reaktioista päätellen vaimo tykkäsi ja paljon.
Suhteet joissa ei puhuta seksistä niin saattaa käydä niin että molemmat haluaa samaa asiaa mutta kumpikaan ei vaan ota sitä koskaan puheeksi. Tässä tapauksessa aikaa ehti kulua 20 vuotta.
Mutta mikä siinä onkin että jotkut naiset tosiaan tykkää pyllylle läpsimisestä seksin aikana?
Kyllä tykkään isoista ja karvaisista ja saa läpsiä pepulle! Saa myös piiskata ja vetää hiuksista :)
Minua ei nuo isot ja etenkään karvaiset miehet sytytä mutta läpsimisestä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvuus on jees, mutta pienemmätkin miehet on naisiin verrattuna vahvoja.Olin pitkään suunnitellut vaimon perseelle läpsimistä takaapäin pannessa ja vasta viime viikolla uskaltauduin kokeilemaan. Reaktioista päätellen vaimo tykkäsi ja paljon.
Suhteet joissa ei puhuta seksistä niin saattaa käydä niin että molemmat haluaa samaa asiaa mutta kumpikaan ei vaan ota sitä koskaan puheeksi. Tässä tapauksessa aikaa ehti kulua 20 vuotta.
Mutta mikä siinä onkin että jotkut naiset tosiaan tykkää pyllylle läpsimisestä seksin aikana?
En tiedä mikä omalla kohdallani ”on”, mutta tykkään läpsimisestä myös seksin ulkopuolella ja kaikenlaisesta puristelusta myös.
Tykkään myös läpsiä muiden takapuolia, se vaan on hauskaa ja ihmisten peput sellasia et tekee mieli koskea.
Tökkiä, puristella, läpsiä jne.
En. Ja mua saa läpsiä vain silloin kun itse sitä haluan. Mut kokeileppa suomi24 treffipalstaa.