Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessä asujat: oleskeletteko kotona toistenne seurassa verkkareissa/collehehousuissa vaikkette urheile?

Vierailija
07.11.2019 |

Tätä olen miettinyt, en ole asunut yhdessä kenenkään kanssa. Eikö se tapa kaiken romantiikan, jos pitää collgehousuja, verkkareita, vai olisiko paremmin pukeutuminen rasittavaa omassa kodissa esim. Iltaisin kun katsoo tv:tä jne. En nyt tarkoita jumpatessa jne vaan esim ruokaa syödessä, viikonloppuisin , iltaisin, vapaa-ajalla.??

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää hyvin istuvia collegehousuja, ei mitään perseeltä pruhjaavia verkkareita ja itse käytän mustia kiiltäviä ohuita juoksutrikoita. Kyllä näillä seteillä usein päädytään makuuhuoneeseen :D

Vierailija
2/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikka on korvien välistä kiinni. Kyllä. Kotona lötkötellään pieruverkkareissa (ja on ihan vapaa piereskelykulttuuri myös), tukka saa olla yön jälkeen sekaisin, säärikarvat rehottaa ja läskit lyllytä.

Romantiikka on kiinni rakkaudesta. Ja sitä meillä kotona on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei oltaisi? Collage asu on mukava vapaa-ajan asu.

Vierailija
4/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on aina röhnäverkkarit ja olopaidat päällä kotosalla. Miehellä vielä sellaiset aivan susirumat college-sortsit (en tiedä miksi sellaiset on koskaan valmistettu) ja villasukat. :D Meillä romantiikka on kiinni aivan muunlaisista asioista kuin kotipukeutumisesta, onneksi.

Vierailija
5/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, collarit on paras kotiasu. Kyllä aika rasittavaa olisi, jos erotiikka olisi pukeutumisesta kiinni. En minä ainakaan jaksa kotona olla esim farkuissa.

Vierailija
6/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieruverkkareissa ollaan molemmat (piereskellä ei toisen läsnäollessa). Mies nukkuu pitkissä kalsareissa ja minä isossa t-paidassa ja silti on rakkautta ja seksiä. Olisi ihan kamalaa, jos pitäisi kotonakin käyttää rintsikoita ja farkkuja, saati jotain kauluspaitoja tai mekkoja. Ensitreffeillä olin vanhoissa farkuissa ja t-paidassa ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla, mies työhaalareissa (kyseisen tilaisuuden takia, ihan eri tyyppisissä ammateissa molemmat olemme).

Vierailija
7/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin herään joka aamu ennen miestäni meikkaamaan ja pukeutumaan siisteihin vaatteisiin. Kauniissa ja rohkeissakin tehdään niin.

Vierailija
8/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ollaan kalsarit vaan jalassa. Ootellaan, että lapset muuttaa pois, niin ollaan alasti. Romantiikka on tosta näkökulmasta jo kuollut, yhdessä oltu 22v.

Mutta kuten joku sanoi, se on korvien välissä.

Vierailija
9/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka urheilee nykypäivänä collareissa muutenkaan? Paremmastakin materiaalista valmistettuja urheiluvaatteita on kaupat täynnä.

Vierailija
10/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collareissa tai pitkissä aluskalsareissa olen päivisin. Illalla telkkaria yöpuvussa. Ja kyllä, seksiä riittää ja on hottia. Ei se vaatteita katso.

Vierailija
11/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegeasu linjalla täälläkin mennään. Ei kai kukaan viitsi 10 vuoden yhteiselon jälkeen tälläytyä kotona.

Vierailija
12/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieruverkkareissa ollaan molemmat (piereskellä ei toisen läsnäollessa). Mies nukkuu pitkissä kalsareissa ja minä isossa t-paidassa ja silti on rakkautta ja seksiä. Olisi ihan kamalaa, jos pitäisi kotonakin käyttää rintsikoita ja farkkuja, saati jotain kauluspaitoja tai mekkoja. Ensitreffeillä olin vanhoissa farkuissa ja t-paidassa ilman meikkiä ja hiukset ponnarilla, mies työhaalareissa (kyseisen tilaisuuden takia, ihan eri tyyppisissä ammateissa molemmat olemme).

Sisko-velisuhde. Tai joku kaverisuhde tuo.

Vierailija
13/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Itse en harrasta seksiä veljeni enkä edes kavereiden kanssa, mutta jos se sinulle on normaalia niin ymmärrän kommenttisi.

Vierailija
14/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta sulla on kyllä kohtalaisen sairaat sisarussuhteet...

/4

Vierailija
15/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä joudun ison osan päivää olemaan ulkona joten näillä keleillä kotiin tullessa päälle jää villahousut. Toimistotöitä tekevä mies vaihtaa ensimmäisenä siistit kuteet reikäisiin collegehousuihinsa.

Vielä ei ole romantiikka kärsinyt.

Vierailija
16/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimevuosina ryhtynyt panostamaan kotivaatteisiin löllöiltyäni tovin susirumissa pieruverkkareissa. Ja kun kirjoitan rumissa, myös tarkoitan sitä. Huonosti istuvat löysät kollarit ja iso nuhjaantunut t-paita, hyvällä tuurilla vielä ruokatahroilla kruunattuna. Sukat eri paria ja reikäiset. Mies ei missään vaiheessa valittanut, mutta havahduin itse siihen etten tunne oloani kotona ollenkaan viehättäväksi ja kauppaankin oli jotenkin hankala lähteä kun ensin piti etsiä ne paremmat vaatteet ja kesyttää rasvainen tukka pipon alle tai ponnarille. Lähdinpä siis kaupoille.

Huomasin aika nopeasti että eipä niiden kotivaatteiden mukavuus sulje pois tyylikkyyttä. Nykyään tehdään ihan mukavia, hyvin istuvia kangashousuja, nättejä neuleita ja pehmeitä pitkähihaisia mekkoja. Ihmisiä on toki erilaisia, mutta minulle tuli paljon itsevarmempi ja skarpimpi olo kun aloin panostamaan lokoiluvaatteisiin. Kun on kivat vaatteet päällä jaksaa panostaa muutoinkin omaan olemukseen. Verkkarielämää viettäessä oli jotenkin jatkuvasti sellainen outo nuhnuinen sunnuntaifiilis. Vähän kuin olisi elänyt yökkärissä aamusta iltaan.

Vierailija
17/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuu yhdessä, ei jaksa olla kotona vieraskorea oman väen kesken.

Vierailija
18/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asuu yhdessä, ei jaksa olla kotona vieraskorea oman väen kesken.

Toki ymmärän 20 vuotiset liitot, mutta jos uusi nuoripari ekana avio/ avoliittovuotena elää ilman mitään häveliäisyyttä tms. Toisen kunnioittamista ( pieretään estoitta) niin en ihmettele erotilastoja/ pettämisjuttuja.

Vierailija
19/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt college-housuja urheillessa vaan kotioloissa, esim suihkun jälkeen ennen nukkumaanmenoa ja siivotessa.

Vierailija
20/23 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, myös puhkipierryissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme