Ottaisitko tän hetkisen kelin vai +30 helteen?
Kommentit (54)
Helppo valinta: + 30 C. Siihen päälle vielä pitempi valoisa aika niin nauttisin sydämeni pohjasta. (Lempisääni olisi viitisen astetta viileämpi, mutta jos vaihtoehtoina on vain tämä ja +30 niin sitten se +30)
Tämän hetkisen kelin ilman muuta! Ulkona on 12 astetta pakkasta, pikkuisen lunta maassa ja sininen, kirkas taivas, aurinko paistaa. Ihana sää! En kestä hellettä, vaikka kesä onkin ihana.
Mä en ottais ikinä +30. +25 pohjoistuulen kera, mut +22 olis paras...kesällä. Nyt on hyvä pikku pakkanen ja toivon kovasti jo kunnon lumihankia.
Tämä. Mieluisin on +23. 30 astetta on liikaa, mulla on huono lämmönsäätelykyky.
Täällä Välimerellä on ihana intiaanisyksy, +25 astetta menee rikki helposti.
Silleen, kyllä kelpaa.
ottaisin trooppisen ilmaston, +35C, onneksi ei tarvitse odottaa kauan, kohta muutamme Espanjaan!
Nyt on hyvä, vaikka onkin vuodenaikaan nähden aikaisin reilummasti pakkasta. Mutta mieluummin tämä -10 -- -15 kuin +30.
Jos olisi kova tuuli ja pilvistä, +30 vois mennä mutta mikäli aurinkoinen tukala sää niin mieluummin tämä.
+30 tietty.
Juuri tulin etelästä ja tajusin saman tien miten paljon vihaan Suomen sysipaskaa ilmastoa.
+30, voisin ottaa sen vaikka joka paivaksi elamani loppuun asti.
Illalla saisi tosin viilentya n. 24 asteeseen niin saisi nukuttuakin, mutta voisi silti syoda illallisen terassilla. <3
Pakkanen, siitä suomalaiset tykkää...…. paitsi minä. Kaipaan aurinkoa ja hellettä, iloisia ihmisiä ja elämää.
Nyt on hyvä olla. Karmea muisto on viimekesän kuumin päivä ja sukujuhlat.
Vierailija kirjoitti:
Helppo valinta: + 30 C. Siihen päälle vielä pitempi valoisa aika niin nauttisin sydämeni pohjasta. (Lempisääni olisi viitisen astetta viileämpi, mutta jos vaihtoehtoina on vain tämä ja +30 niin sitten se +30)
Tän nykyisen noin 10-15 asteen pakkasen ja 15 cm lunta. Vielä pari viikkoa sitten piti olla taskulamppu mukana metsäpolulla ja rämpiä mudassa. Nyt on kuivaa ja valoisaa. Koirat ei tykkää helteestä.
Tämä on oikein hyvä, kunhan tuo pieni liukkaus häviää ajoteiltä ja jalankulkuväyliltä liikenteen myötä. Helle kuuluu tälle ilmastovyöhykkeelle vain muutamiksi kesäpäiviksi.