Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Miten mies voi vaikuttaa omaan kiinnostavuuteen silmissänne?

Vierailija
07.11.2019 |

Ystävän puolesta kyselen :D eiku ihan itseni;)

No. Nyt kehiin hyvät neuvot! Millä mies voi parantaa ”markkina-arvoaan” eli kiinnostavuutta naisten silmissä? Toki naiset on yksilöitä miesmaun suhteen, mutta onko nyt yhtään vinkkiä heittää?

Lihaksikkuus? Liikunnalliset elämäntavat? Iloisuus ja rentous? Muuta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneisyys.

Vierailija
2/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaa pieni kittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.käytös. Mitä enemmän tulee ikää, sen vähemmän sietää törppöjä.

Vierailija
4/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot on helpoin ja tehokkain panostus jonka tyypillinen suomalainen mies voi tehdä.

Lisäksi jos on jotain padottua tai avointa naisvihaa ja piiloseksismiä, niin siitä olis opeteltava eroon.

Vierailija
5/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys, sivistys, sosiaaliset taidot. Ja tottakai ulkonäölläkin on merkitystä, mutta jos mies on kiva, hymyileväinen, avoin ja hauska, niin ihan varmasti herää kiinnostus ellei hän ole ihan Quasimodo.

Vierailija
6/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
7/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä, eli kiinnostus yhteiskuntaan ja ympäröiviin asioihin ja halu keskustella niistä, tunnetaidot (esim. uskaltaa tuntea ja puhua tunteista, ei ratko ongelmia säännönmukaisesti vaikenemalla).

Oikeudenmukaisuus, reiluus, suhtautuu naisiin ihmisinä eikä esim. vihattavina seksiobjekteina.

Ulkonäön puolesta normaali itsestä, terveydestä ja hyvinvoinnista huolehtiminen. Liikunnallisuus.

Vierailija
8/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on helppo: Olemalla pitkä, raamikas, tumma ja komea. Hiukset kuin leijonan harja, kädet isot ja vahvat. Ammatiltaan lentäjä, lääkäri tai palomies.

Vierailija
9/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kännissä.

Vierailija
10/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan varman vinkin: te miehet ootte usein (ei pahalla) vähän sellasia, no, miten sen nyt sanois... Itseriittoisia, ehkä. Eli haluatte kauheesti esitellä naiselle taitojanne ym. : kattokaa hei naiset miten kova futaaja mä oon, kattokaa miten hieno auto mulla on, kattokaa miten älykäs kun pidän näin fiksuja puheita, kattokaa miten hyvin mä soitan kitaraa, teen karatepotkuja, seison päälläni, puhun esperantoa, jne jne... Naiset kyllä huomaa mitä te ootte ja mitä te osaatte, vähemmälläkin temppusirkuksella, mutta hei, nyt tulee se vinkki, ja vieläpä ilmaseks: siirtäkää huomio sieltä omasta navasta siihen naiseen!! Todella moni nainen on epävarma itsestään, ei uskalla puhua tai kertoa mitä siellä pään sisällä liikkuu, niin jos mies esittää kysymyksiä (ystävälliseen sävyyn, ei tivaamista), niin se on aivan mahtavaa. Ja kysymys jolla saat naiselta jalat alta kuuluu näin: mitä mieltä sinä olet? Seuraava askel: älä jää roikkumaan tai joudut friend zoneen. Mutta älä pelaile pelejä tai oot nolo jonne. Tiedän, tää on taitolaji, ette te miehet oo sen helpompia :)

Vierailija
11/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä hymiöitä.

Vierailija
12/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää hyvää huolta puhtaudesta ja siisteydestä: hampaat, hiukset, kynnet, iho, vaatteet. Hyvä tuoksu. 

Avoin suhtautuminen asioihin, positiivisuus, aktiivisuus, hyväsydämisyys, keskustelutaito. Terveelliset elämäntavat, liikunnallisuus.

Vierailija
13/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan varman vinkin: te miehet ootte usein (ei pahalla) vähän sellasia, no, miten sen nyt sanois... Itseriittoisia, ehkä. Eli haluatte kauheesti esitellä naiselle taitojanne ym. : kattokaa hei naiset miten kova futaaja mä oon, kattokaa miten hieno auto mulla on, kattokaa miten älykäs kun pidän näin fiksuja puheita, kattokaa miten hyvin mä soitan kitaraa, teen karatepotkuja, seison päälläni, puhun esperantoa, jne jne... Naiset kyllä huomaa mitä te ootte ja mitä te osaatte, vähemmälläkin temppusirkuksella, mutta hei, nyt tulee se vinkki, ja vieläpä ilmaseks: siirtäkää huomio sieltä omasta navasta siihen naiseen!! Todella moni nainen on epävarma itsestään, ei uskalla puhua tai kertoa mitä siellä pään sisällä liikkuu, niin jos mies esittää kysymyksiä (ystävälliseen sävyyn, ei tivaamista), niin se on aivan mahtavaa. Ja kysymys jolla saat naiselta jalat alta kuuluu näin: mitä mieltä sinä olet? Seuraava askel: älä jää roikkumaan tai joudut friend zoneen. Mutta älä pelaile pelejä tai oot nolo jonne. Tiedän, tää on taitolaji, ette te miehet oo sen helpompia :)

Kuulostaa ihan yhdeltä työkaveriltani :D Joka on muuten nainen.

Vierailija
14/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Näitä mä oon niin kova jätkä muijia riittää.

Vierailija
15/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Näitä mä oon niin kova jätkä muijia riittää.

Ja ne kaikki kuvittelee olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita suhteessa muihin naisiin :D

Vierailija
16/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää se että mies on suht tervejärkinen. Ei sekoa normaaleista asioista jotka ihmisen kuuluukin hoitaa. Ja ettei alkon kanssa ole ongelmia,mutta ei ihan absolutistikaan. Kunnioitus molemminpuolin.

Vierailija
17/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lähdetään siitä oletuksesta että mies on olemukseltaan jo valmiiksi ihan normaali (eli ei tarvitse erikseen mainita esim; laita puhtaat vaatteet, kampaa hiukset jne) niin huumori, avuliaisuus ja sellainen kaikki huomioonottava asenne kiinnittävät huomion. Sellainen rento asenne ettei ota itseään liian vakavasti, pikkumokille voi nauraa ja muita voi kannustaa.

Huumorista plussaa jos se on mustaa huumoria, mutta tämä on toki vain täysin subjektiivinen mielipide. Eläinrakkaus ja kiinostus eläinten oloja ja oikeuksia kohtaan myös nostavat heti pisteitä silmissäni.

Vierailija
18/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet edes hieman korostaisi itsensä, korostetaan sitä mitä on.

En voi enää sietää näitä 30-40v miehiä jotka näyttävät isoilta pulleilta vauvoilta. Eli hipsteri takki, harmaat pieruverkkarit, lenkkarit, parta, ollaan hampurilaisista turvonneita, lippis päähän. TV täynnä näitä. Hyvä esimerkki on Heikki Paasonen, viihtyy nallekarhu lookissa.

Kun miehetkin osaisi stailaa ittensä, olipa tukka, pituus tai varallisuus mikä vain!! Pitää ostaa tyyliin sopivaa vaatetta. Ennen vanhaa miesten päälle näkyi vielä istuvat nahka takit, laitettu tukka, siistit housut, villatakit, rokki tyyliä jos oli musasta kiinnostunut.

Ylipaino on myös aika tehokkaasti tuhonnut sekä miesten että naisten ulkonäkö.

Ampukaa vain mutta tässä oli mielipiteeni. T 29v.

Vierailija
19/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan tota. Miehet hei! Ei ne teot vaan se miten naiselle puhutaa. Jos olet tekevinäsi teoilla hyvää, tee se myös sanoilla, muuten käy niin että sanat kumoaa teot. Ei kukaan nainen halua että sille jauhetaan p*skaa josta ei ymmärrä tuon taivaallista tai aihe ei kiinnosta. Ja toisen mielipiteen kysyminen on aina kohteliasta.

Vierailija
20/38 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Status eli alfamaisuus. Näytä olevasi lauman johtaja. Epävarmuutta ei saa näyttää missään tilanteessa. Puhu kovalla äänellä ja ole varma mielipiteissäsi, vaikka et tietäisi yhtään mistä puhut. Älä koskaan alistu muille ja sen sijaan jyrää muut. Tällaiset miehet saa naista enemmän kuin kaipaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän