Perheenäitinä olen niin kypsä jatkuvaan muiden huomioon ottamiseen että seksihaluni ovat kokonaan kadonneet
Olen miettinyt mahdollisia syitä siihen miksi aiemmin vahvat halut ovat nyt vähitellen kadonneet ja tullut siihen tulokseen että syynä on väsymys ja kyllästyminen siihen, että jatkuvasti joudun ottamaan muita huomioon ja sysäämään omia tarpeitani (kuten yksinolon tarve) jotenkin syrjään. Väsyminen perhe-elämään on tapahtunut monen vuoden kuluessa, lapsi on nyt 5-vuotias. En halua vapaaehtoisesti joutua tilanteeseen jossa joudun jälleen ottamaan huomioon muita, kuten seksissä on välttämätöntä olla sillä asenteella että kiinnostaa huomioida toista ja vieläpä intiimisti. Tuntuu etten nyt halua sellaista yhtään kun suurin tarve olisi vain olla rauhassa ja vapaasti yksin niin, ettei kukaan pyydä tai edes odota minulta mitään suorituksia.
Kommentit (22)
On tuohon varmaan muitakin syitä, esim. yhdessä vietetty aika miehen kanssa, läsnäolo, arvostuksen puute... No joo, aika osallistumaton mies sinulla täytyy olla jos yhden (1) jo 5-vuotiaan lapsen kanssa sinulla ei ole sitä omaa aikaa tai sitten ette vain osaa ollenkaan priorisoida ja organisoida arkeanne. Luulenpa, että omana aikana notkut liian helposti mm. somessa ja av:lla.. Tai sitten toiveenne ja tarpeenne elämältä eivät kohtaa, eletään arkea, jota toinen tai kumpikaan ei halua eikä niitä toiveita ole yhteensovitettu. Joka tapauksessa, asian luulisi painavan sinunkin mieltäsi ja sille sopisi tehdä jotain jos haluat vielä olla onnellinen tämän miehen kanssa.
Olen, väsymys oman ajan puutteeseen on kasautunut pitkällä ajalla. Jaksoin vuosia torjua sitä väsymystä, mutta enää en jaksa pinnistellä. Siksi haluttomuus iski nyt. Ap