Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheenäitinä olen niin kypsä jatkuvaan muiden huomioon ottamiseen että seksihaluni ovat kokonaan kadonneet

Vierailija
07.11.2019 |

Olen miettinyt mahdollisia syitä siihen miksi aiemmin vahvat halut ovat nyt vähitellen kadonneet ja tullut siihen tulokseen että syynä on väsymys ja kyllästyminen siihen, että jatkuvasti joudun ottamaan muita huomioon ja sysäämään omia tarpeitani (kuten yksinolon tarve) jotenkin syrjään. Väsyminen perhe-elämään on tapahtunut monen vuoden kuluessa, lapsi on nyt 5-vuotias. En halua vapaaehtoisesti joutua tilanteeseen jossa joudun jälleen ottamaan huomioon muita, kuten seksissä on välttämätöntä olla sillä asenteella että kiinnostaa huomioida toista ja vieläpä intiimisti. Tuntuu etten nyt halua sellaista yhtään kun suurin tarve olisi vain olla rauhassa ja vapaasti yksin niin, ettei kukaan pyydä tai edes odota minulta mitään suorituksia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies löytää toisen tarpeidensa tyydyttäjän, ongelma poistuu kuin itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minilibido kirjoitti:

Kun mies löytää toisen tarpeidensa tyydyttäjän, ongelma poistuu kuin itsestään.

En usko että mies alkaa etsiä ketään toista. Joskus on ollut vaiheita ettei miestä ole kiinnostanut seksi. Ap

Vierailija
4/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu.. Sain elää muutaman vuoden sinkkuna etänä ja silloin tuli treenattua 5-6 kertaa viikossa, pidettyä huoli ihosta ja pukeutumisesta, deittailtua ja matkustettua. Sitten lapsi muutti luokseni. Deittailu loppui lapsen takia, ihmissuhteet alkoi pikkuhiljaa näivettyä, aloin olla jatkuvasti väsynyt ja uupunut, nyt jaksaa vielä käydä kävelyllä, mutta oikeastaan mikään ei kiinnosta, seksiä ei ole tehnyt mieli pariin vuoteen, että sinne meni elämä. Ehkä sen saa taas takaisin kun lapsi muuttaa aikuisena pois.

Vierailija
5/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Seksi ajatuksena tuntuu välillä kuin työsuorituksena muiden hommien jatkoksi. Ei jaksa kun haluaisi vain levätä.

Vierailija
6/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin tuo on varmasti suurin syy ollut halujen vähenemiseen lasten myötä. Omat tarpeet vain pakosta jää syrjään. Mikään kliseinen "ota omaa aikaa, niin jaksat" auta tähän. Kerran pari viikkoon vietetty oma aika tai muutama viikonloppu yksin hotellissa ei poista ainakaan itselläni uupumuksen tunnetta eikä täytä sitä suurta tarvetta olla yksin. Vasta lasten myötä opin itsestäni sen, miten paljon rakastan ja tarvitsen yksin olemista. 

Vierailija
7/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vain sanoa miehelle, että nyt haluan olla yksin ja rentoutua, hoida sinä huushollin pyöritys. Kyllä siihen miehetkin pystyy, jos vain haluaa. Ja sitten täytyy myös itse sietää sitä, että se voi tapahtua eri tavalla kuin itse sen teet.

Seksihalujen katoaminen on kinkkisempi juttu. Siinä kun on mukana se toinenkin osapuoli. Jotenkin puolisokin pitää huomioida. Siitä teidän pitää avoimesti keskustella, ja löytää joku ratkaisu. Sitä ei voi vain jättää odottamaan ja toivoa, että ehkä sitten joskus taas halut palaa.

Vierailija
8/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kun saa lapsen vihdoin nukkumaan, mies aloittaa seksistä vihjailun. Onneksi on tajunnut että vonkaaminen ei auta vaan työntää minut kauemmas.

Vierailija
9/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi säätää laki, joka velvoittaa lukemaan vuosi vauva palstaa ennen lastentekoa. Voisi olla realistisempi kuva siitä niin "ihanasta" ajasta lasten kanssa. 

Vierailija
10/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oma elämä sieltä palaa, kun lapsi aikuistuu. Vähän on outoa, mutta samalla ylellistä, että voi ajatella itseään ensin.

Vierailija
11/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jotain kevyttä s&m-seksiä, niin että sinä olet domina ja mies miellyttää sua.

Vierailija
12/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa jotain kevyttä s&m-seksiä, niin että sinä olet domina ja mies miellyttää sua.

Domina joutuu olemaan vuorovaikutuksessa juurikin ohjaavassa roolissa ja näkemään henkistä vaivaa siis. Ei todellakaan kokeilla.

Suostun kyllä seksiin jos mies aloitteen tekee, mutta kyllä mies huomaa ettei minua oikeasti haluta ja aloitteensa vähenevät sitten.

Oman haluttomuuteni todistaa se, että nautin ennen itsetyydytyksestäkin jopa useamman kerran viikossa, nyt olen lopettanut sen kokonaan, ei vain kiinnosta yhtään.

En mitenkään raada perheen ja huushollin eteen ainakaan yhtään enempää kuin mieskään. Tämä tilanne on seurausta oman ajan ja vapauden keskittyä omiin juttuihin menetyksestä, johon olen henkisesti väsynyt ja turtunut. Siksi seksi ei enää kiinnosta. Jaksoi kuitenkin koko pikkulapsivaiheen ajan kiinnostaa ja tämä tilanne tosiaan tuli eteen vasta lapsen ollessa 5.

Ap

Vierailija
13/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi säätää laki, joka velvoittaa lukemaan vuosi vauva palstaa ennen lastentekoa. Voisi olla realistisempi kuva siitä niin "ihanasta" ajasta lasten kanssa. 

Olen muuten samaa mieltä.

Vierailija
14/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee jälleen kerran että seksi on naiselle monimutkainen tahtotila, miehelle se on vietti.

Vaikka miten ärsyttää, väsyttää ja v*tuttaa niin miehellä se lähinnä lisää seksinhimoa että olisi edes joku kiva asia mikä kompensoi paskaa arkea. Eikä mies murehti mistään miellyttämistarpeista. No toki siitä seuraa omanlaisensa ongelmat.

Jos olet päässyt olotilaan jossa seksi ei kertakaikkiaan kiinnosta niin oikeastaan en näe asiassa mitään ongelmaa sinun kannalta.

Vierailija
15/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Domina joutuu olemaan vuorovaikutuksessa juurikin ohjaavassa roolissa ja näkemään henkistä vaivaa siis. Ei todellakaan kokeilla.

Suostun kyllä seksiin jos mies aloitteen tekee, mutta kyllä mies huomaa ettei minua oikeasti haluta ja aloitteensa vähenevät sitten.

Oman haluttomuuteni todistaa se, että nautin ennen itsetyydytyksestäkin jopa useamman kerran viikossa, nyt olen lopettanut sen kokonaan, ei vain kiinnosta yhtään.

En mitenkään raada perheen ja huushollin eteen ainakaan yhtään enempää kuin mieskään. Tämä tilanne on seurausta oman ajan ja vapauden keskittyä omiin juttuihin menetyksestä, johon olen henkisesti väsynyt ja turtunut. Siksi seksi ei enää kiinnosta. Jaksoi kuitenkin koko pikkulapsivaiheen ajan kiinnostaa ja tämä tilanne tosiaan tuli eteen vasta lapsen ollessa 5.

Ap

Sinä vain tiedostamattasi väkisin yritit pitää kiinni entisestä kunnes psyykekin uupui. Ei se tarvitse edes raskasta lasta. Sinä vain olet kadottanut minuutesi, itsesi ja oman äänesi ja elät nyt muille. Täysin luonnollista että näin käy. Luonto on sen niin suunnitellut että lapsista joku pitäisi huolen.

Vierailija
16/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä vain tiedostamattasi väkisin yritit pitää kiinni entisestä kunnes psyykekin uupui. Ei se tarvitse edes raskasta lasta. Sinä vain olet kadottanut minuutesi, itsesi ja oman äänesi ja elät nyt muille. Täysin luonnollista että näin käy. Luonto on sen niin suunnitellut että lapsista joku pitäisi huolen.

Niinpä se sitten on mennyt. En itse aktiivisesti edes halunnut äidiksi alun perin ollenkaan, enemmän suostuin koska mies halusi lapsia ehdottomasti. Psyyke on tosiaan uupunut. Saapa nähdä palautuuko se sitten vanhana vielä. Ap

Vierailija
17/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niinpä se sitten on mennyt. En itse aktiivisesti edes halunnut äidiksi alun perin ollenkaan, enemmän suostuin koska mies halusi lapsia ehdottomasti. Psyyke on tosiaan uupunut. Saapa nähdä palautuuko se sitten vanhana vielä. Ap

Miten miehesi kokee tilanteesi? Meinaan vaan, kun se seksi koskettaa teitä molempia.

Vierailija
18/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten miehesi kokee tilanteesi? Meinaan vaan, kun se seksi koskettaa teitä molempia.

En tiedä, ei ole kysynyt. Ja kuten sanoin, en kieltäydy aloitteista. Niin tavallaan yksin oma ongelmani se on etten viihdy tällaisessa elämässä. Saattaahan se miestä alkaa joskus mietityttää miksen enää puhu seksistä mitään enkä enää tee aloitteita. Ap

Vierailija
19/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/22 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on se että noin 3 vuotiaaksi lapsi tarvitsi ihan mielettömästi huomiota joten nuo omat asiat ja seksihimot tai edes suoritukset olivat ihan jäissä. Mutta 4 vuotiaasta eteenpäin on helpottanut kovasti ja koko ajan, lapsi on niin paljon oma-aloitteisempi, viihtyy yksinäänkin ja vielä enemmän kavereiden kanssa jos pääsee leikkitreffeille tai puistossakin äidin roolina riittää vain olla paikalla ja osallistua kevyemmin kuin esim 1,5v kansss kun koko ajan pitää kulkea perässä. Joten oletko pohtinut miksi juuri nyt on sinulle tullut seinä vastaan kun lapsi kuitenkin jo noin ”vanha”?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan