Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuisitko mustaan jos joku todella rakas kuolisi?

Vierailija
06.11.2019 |

Haluaisitko näyttää sen että suret? Pukeutuisitko jotenkin toisin, tai haluaisitko käyttää surunauhaa tai jotain merkkiä? Kuinka kauan? Mietin että miksi nykyään ei yleensä käytetä mitään tunnistetta? Eikö olisi hyvä että ihmiset näkee jos joku suree, osaisivat suhtautua herkemmin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään musta vaate tai surunauha ei ole tarpeeksi musta kun rakas ihminen kuolee.

Vierailija
2/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sure vaatteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tarvetta vaatteilla esitellä kaikille että "katsokaa kuinka minä suren". Jos minä oikeasti suren niin puhun siitä ystävilleni enkä hae huomiota pukeutumisellani.

Vierailija
4/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aina mustaan joten eipä tuo suruaika millään näkyisi ulospäin.

Vierailija
5/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pukeudun mustaan muutenkin koko ajan.

Vierailija
6/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän laitetaan jotain mustaa päälle, kun hyvin rakas, läheinen ihminen kuolee.

Itsekin olen laittanut.   Ei koko mustaa, mutta esim. pusero, paita, hame, housut, huivi jne.

Se on vanha tapa, joka edelleen elää, etenkin maaseutu aluiella.

Vierailija
7/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisin keltaiseen väriin koska inhoan sitä väriä ja se saisi minut surulliseksi jos joutuisin käyttämään kokokeltaista pukua tms.

Vierailija
8/8 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kuoli kymmenen vuotta sitten. Musta oli ainut väri mitä pystyin käyttämään. En ollut etukäteen ajatellut asiaa. Vieläkään en koe kirkkaita värejä minulle. Nykyään pidän tumman harmaasta ja tummasta sinisestä mustan lisäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi