Mulla on outo pelko, että kirjoitan tänne jotain tyhmää omalla nimelläni
Niin, että kirjoittaisin nimimerkkikenttään koko nimeni. Outo pelko ja pakko välillä tarkastaa, että enhän tehnyt niin. Liittyy varmaan mun pakko-oireiseen häiriöön.
Kommentit (14)
Mulla on sama 😂😂 tarkistan aina viestin sen varalta, vaikka ei ole ollut edes lähellä. Mutta joskus kirjoitan sanoja ajatuksissani väärin .
Mulle tulee siihen ehdotuksena oma nimeni. Pitäis varmaan tyhjentää välimuisti 😐
Sama mutta onneksi olen tyyliä "Minna Virtanen" eli vois olla joku muukin :D
Sama. Mulla myös pakko-oireita. Pitäs varmaan lopettaa kirjoittelu kokonaan.
Vaikka et nimeäsi kertoisikaan, joku saattaa selvittää henkilöllisyytesi muuta kautta. Vinkkinä, en suosittele kirjoittamaan palstalle mitään henkilökohtaista.
Sama juttu. Joskus pelkään laittavani virallisiin papereihin "Terveisin NaispelkoXX"
Terveisin Naispelko26
Minullakin sen jälkeen kun joku täällä joskus kertoi kauhistuneena, että lomakkeiden automaattinen täyttö oli täyttänyt oman nimen tuohon nimimerkin tilalle :D
Sama juttu. Minulla ei kuitenkaan ole pakko-oireita. Sain riesakseni tämän nimen varomisen jokin aika sitten, kun Hesari otti käyttöön "kirjoita omalla nimellä" -vaihtoehdon. Kirjoitan aina asiallisesti, mutta työni vuoksi mielipiteeni saattaisivat tuoda minulle hankaluuksia.
Toinen tarkistamisen tarve syntyi jo parikymmentä vuotta sitten, kun istuin aamuväsyneenä eteisessä, vedin kengät jalkaan ja aloin sitoa kengännauhoja. Näkymä oli jotenkin outo. Aamurutiinistani oli jäänyt väliin housujen pukeminen. Kotipihalla tai viimeistään autosta noustessani yhä kurkistan alas ja varmistan, että näkyy housunpuntteja mutta ei paljaita polvia. Joka ikinen päivä. :/
Yläasteella meinasin kerran vahingossa kirjoittaa koepaperiin oman nimeni sijasta ihastukseni nimen, joka oli samalla luokalla. Olisi kyllä nolottanut hirveästi, jos opettaja olisi tullut kysymään, miksi paperissa lukee ko. pojan nimi...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka et nimeäsi kertoisikaan, joku saattaa selvittää henkilöllisyytesi muuta kautta. Vinkkinä, en suosittele kirjoittamaan palstalle mitään henkilökohtaista.
Ja samalla se joku tietysti selvittää, oletko itse tekstin kirjoittanut, vai kirjoittiko sen joku muu jolla on pääsy samalle laitteelle.
Minä puolestani pelkään että joku kirjoittaisi tänne jotain viisasta.