Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hulavanne

Vierailija
06.11.2019 |

Olen nyt pyöritellyt vannetta pari kuukautta lähes päivittäin. Pari senttiä on lähtenyt. Miten muilla on mennyt? Kokemuksia kaivataan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta aloittanut ja kivuliaat mustelmat kyljissä. Miten kauan teillä meni saada vanne pysymään ylhäällä? Rasittavaa tippuilua, pitää varmaan YouTubesta katsoa tekniikoita..

Vierailija
2/6 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy nyt parin viikon hulailun jälkeen ylhäällä kokonaiset 12 kierrosta... turhauttavaa. Senttejä en ole mitannut, muutenkin laihdutusprojekti menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onnistui pyörittäminen heti ekasta pyörähdyksestä.

Pyöritän päivässä n 20 minsaa. Viikko on mennyt, tuloksia en oo vielä mitannu.

Vierailija
4/6 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senttejä lähti kyllä hyvin. Nyt on ollut vähän taukoa, pitäisi aloittaa taas.

Vierailija
5/6 |
10.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hulailijat,

Itse olen reippaasti keskivartalolihava naisihminen ja markettien 100 cm hulavanteet ovat auttamatta liian pieniä halkaisijaltaan. Vatsan ja vanteen väliin ei jää riittävästi tilaa. Voisin aloittaa 140 cm halkaisijalla, mutta sellaistahan ei kaupoista saa.

Olen kuvista nähnyt, että hulavanteet yhdistetään palasista. Mitä luulette, jos ostan kaksi koottavaa hulavannetta ja yhdistän palat niin, että saan n. 140 cm halkaisiljalta olevan vanteen, toimiiko ideani?

Vierailija
6/6 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso hulailija kirjoitti:

Hei hulailijat,

Itse olen reippaasti keskivartalolihava naisihminen ja markettien 100 cm hulavanteet ovat auttamatta liian pieniä halkaisijaltaan. Vatsan ja vanteen väliin ei jää riittävästi tilaa. Voisin aloittaa 140 cm halkaisijalla, mutta sellaistahan ei kaupoista saa.

Olen kuvista nähnyt, että hulavanteet yhdistetään palasista. Mitä luulette, jos ostan kaksi koottavaa hulavannetta ja yhdistän palat niin, että saan n. 140 cm halkaisiljalta olevan vanteen, toimiiko ideani?

Kannattaisiko lenkkeillä ja pistää ruokavalio kuntoon? Luuletko että ketkuttamisella saat tiimalasivartalon?