Olen sitä mieltä, että kunnon 100-prosenttinen jännä mies on aina rasistinen
Kunnon jännä mies ei cuckaa muiden rotujen edustajia niinkuin monet prätkäjengiläiset nykyään tekee, vaan on avoimesti rasistinen.
Joensuun skinit 90-luvulla oli kunnon hc-jänniä.
Kommentit (12)
Jännää on kirjoitti:
Tarkoitatko, ettei uussuomalaiset rikolliset voi olla jänniä?
En tietenkään tarkoita. Useinhan ne just on rasisteja.
Rikollispiireissä se monikulttuurisuus luultavasti onnistuukin kaikkein parhaiten - kaikki yhdessä yhteiskuntaa vastaan. Euroopassa moni prätkäjengi onkin nykyään monikulttuurinen, ruotsin Bandidosin johtoporras mukaan lukien.
Vierailija kirjoitti:
Rikollispiireissä se monikulttuurisuus luultavasti onnistuukin kaikkein parhaiten - kaikki yhdessä yhteiskuntaa vastaan. Euroopassa moni prätkäjengi onkin nykyään monikulttuurinen, ruotsin Bandidosin johtoporras mukaan lukien.
Amerikassa noin ei ole, vaan rikolliset ryhmittyvät lähinnä ihonvärin tai muun etnisyyden perusteella.
Tässäkin lyhyessä ketjussa käy ilmi se, että ainoastaan valkoinen voi olla razizi. Juuri näin, hyvä tytöt!
Ei välttämättä niin rasisteja, etteikö muunvärisen naisen paneminen tai väkisinmakaaminen kävisi. Lähinnä ovat rasisteja muunrotuisia miehiä kohtaan. Ihan siitä jännä miehen omasta ihonväristä riippumatta.
Outo aloitus. Näistä r-alkuisista jutuista jää käteen aina kysymys, kuka onkaan mitä?
ap olla rasisti Minä Mahmud , tulla Syyriasta . Minä naura teiän suomi antta mulle kaiken ilmaseks mä nostan sossu ja kella rahaa teiän veroista, istu sohvalla katto netflix , poltta dullaa ja panna suomi neitoja takapain ilala. Sinä haise ap pahalle senki razizi pazka!
Vierailija kirjoitti:
ap olla rasisti Minä Mahmud , tulla Syyriasta . Minä naura teiän suomi antta mulle kaiken ilmaseks mä nostan sossu ja kella rahaa teiän veroista, istu sohvalla katto netflix , poltta dullaa ja panna suomi neitoja takapain ilala. Sinä haise ap pahalle senki razizi pazka!
Vähään olet sinäkin tyytyväinen.
mies51v
Tarkoitatko, ettei uussuomalaiset rikolliset voi olla jänniä?