Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

REEEEPS!!! Sukulaismies oli ostanut Wii Fit -pelin kuntoaan kohottamaan =D

Vierailija
25.07.2008 |

Siis muutenhan tuossa ei ole mitää hauskaa, mutta kun tuntee miehen, niin ei voi kuin nauraa. Mies on todella ylipainoinen sohvaperuna, joka ei liiku edes lastensa kanssa ulkona. Vaimo käy lasten kanssa leikkipuistoissa, uimassa jne ja mies vaan pelaa pleikkaria kotona sen aikaa.

Nyt tämä mies oli kuulemma ajatellut, että innostuisi kuntoilusta ja oli ostanut kyseisen pelin. Pitääkin kysyä parin viikon päästä, onko peli vielä käytössä... Kannattaisi varmaan ensin kokeilla ihan vaan kävellä postilaatikolle tai leikkipuistoon, eikä ostaa kallista peliä kuntoaan kehittämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: todella ylipainoinen sohvaperuna

Vierailija
2/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä voi kuntoa kohottaa ja laihduttaa, tietenkin pitää miettiä myös ruokavalio, mutta itse olen laihtunut parissa kuukaudessa 5kg muuttamatta edes ruokatapoja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikeasti on hyvä peli vähän liikkuville!

Mummoni on ollut todella onnellinen keilatessaan ja pelatessaan tennistä ikätoveriensa kanssa.

LOISTAVA keksintö!!! Voi oikeasti tuoda kipinän sukulaismiehellesi, älä naura. :)

Vierailija
4/8 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain se on aloitettava. Ja jos muutenkin viettää aikaa pleikkarin ääressä, niin miksei ottaa koko hyöty irti? Siitä saattaa saada lisää itsevarmuutta ja alkaa urheilemaan myös ihan oikeasti.

Vierailija
5/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan oikeasti minä -laiska sohvaperuna- olen sillä alkanut liikkua. Se ei vaikuta urheilulta/liikunnalta, jota olen pienestä pitäen inhonnut (no ainakin kouluajoista - alle kouluikäiset liikkuu varmasti kaikki). Se on PELAAMISTA, ei liikuntaa, sanovat mun aivot :)

Vierailija
6/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ostin juuri jumppakortin vuodeksi :) Mahtaako tuohon kyllästyä tuohon Wiihin? Kestääkö kauan aina valikoissa?

Vierailija
7/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä, etten muuten urheilisi, urheilen paljonkin, mutta se näyttää hauskalta!

Eikä meille sellaista "tavis-pelikonetta" ikinä tulekaan, missä vaan näpytellään. :D

Vierailija
8/8 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi sen sijaan vaan kannustaa?