Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi 2 päivää sitten että soittaa minulle joku päivä. Tuleekohan puhelua koskaan? Onko huono idea jos soitan

Vierailija
06.11.2019 |

hänelle tänään tai ylipäätään jos hän ei itse soita? Pelkään ettei hän soita kuitenkaan enää ja haluaisin siinä tapauksessa kuulla hänen suustaan sen ettei häntä kiinnosta eikä tule koskaan kiinnostamaankaan.

Mitä minun kannattaa tehdä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että jo kaksi päivää sitten. Huimaa.

Vierailija
2/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota nyt pari päivää vielä ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jos haluat. Mitä varten sun pitäisi odottaa sen soittoa? Onko tämä jotain 50-luvun 'leikin vaikeasti tavoiteltavaa' -peliä?

Vierailija
4/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä soita!

Vierailija
5/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa joku päivä? Onkohan se päivä "never"? Sanavalinta on sellainen, että epäilisin.

Vierailija
6/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 2 päivän jälkeen voisin jo soittaa? Moni on varmaan sitä mieltä että kannattaisi jättää miehen tehtäväksi soittaa kun kerran sanoi soittavansa. Mutta en minä nyt ala odottelemaan.. muutenkin yksinäinen olo ja vielä yksinäisemmäksi tulen jos odotan puhelua jota ei välttämättä koskaan tule.

,ap

Vierailija
7/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata soittaa. Mies kyllä soittaa mikäli tekee mieli purkaa lastit.

Vierailija
8/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi oikeasti kiinnostunut sinusta, hän ei "soittaisi joku päivä" vaan pitäisi ihan säännöllisesti yhteyttä oma-aloitteisesti.

Vierailija
9/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi miehelle jos hän on sanonut soittavansa. Kaksi päivää on kyllä lyhyt aika, ehkä on työkiireitä tms.?

Vierailija
10/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran numeron yhdelle miehelle josta ajattelin että olisi kiva tavata. Meni monta viikkoa ennen kuin tuli tekstari ja pyysi treffeille. En vastannut tekstiin. En soittaisi takaisin, jos miestä kiinnostaa, niin se soittaa.

Vierailija
11/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli 2 päivän jälkeen voisin jo soittaa? Moni on varmaan sitä mieltä että kannattaisi jättää miehen tehtäväksi soittaa kun kerran sanoi soittavansa. Mutta en minä nyt ala odottelemaan.. muutenkin yksinäinen olo ja vielä yksinäisemmäksi tulen jos odotan puhelua jota ei välttämättä koskaan tule.

,ap

No älä odota. Elää elämääsi. Soittaa jos soittaa.

Vierailija
12/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta mitä sinulle voi tapahtua jos soitat itse?

Vierailija
13/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaa joku päivä? Onkohan se päivä "never"? Sanavalinta on sellainen, että epäilisin.

Sitä itsekin epäilen. Haluaisin vain päätöksen tälle jutulle. Tosin tuntuu ettei tästä ihan helpolla yli pääse. Aiempien juttujen päätyttyä olen lähtenyt etsimään uutta hyvinkin nopeasti olinpa itse jätetty tai jättäjä, mutta tämä juttu jotenkin tuntuu porautuneen niin syvälle, etten tiedä voiko tällainen muista selvästi erottuva juttu olla oikeasti lopullisesti ohi.

,ap

Vierailija
14/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,ap

No älä odota. Elää elämääsi. Soittaa jos soittaa.

Elä elämääsi.*

Vierailija
15/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole samanlainen yhdentekevä lausahdus kuin "soitellaan"? Ei tarkoita mitään.

Vierailija
16/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kiinnostus voi hitaastikin hiipiä. Temperamentteja on monenlaisia; kaikilla ei ole kiire.

Vierailija
17/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soittaisi miehelle jos hän on sanonut soittavansa. Kaksi päivää on kyllä lyhyt aika, ehkä on työkiireitä tms.?

Niitä hänellä kyllä on. On niistä usein minulle huomauttanutkin mutta en tiedä, soittaisiko vaikkei töitä olisi.

Yritän keskittyä muihin asioihin, en vaan tiedä miten se on niin vaikeaa. Aiemmin on ollut helpompaa luopua. Tästä ihmisestä en vaan millään haluaisi. Siksi mietinkin voiko se olla merkki siitä ettei tämä olekaan lopullisestl ohi.

,ap

Vierailija
19/19 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up