Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä asennolla teillä yleensä alkaa ja missä asennossa päättyy petipuuhat?

Vierailija
06.11.2019 |

.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LS alkaa, TP loppuu

Vierailija
2/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi asennonvaihto. Yksi asento, yksi yhdyntä kerrallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko petipuuhista keskustella petipuuhapalstalla, kiitos.

Vierailija
4/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa aina seistään molemmat päällämme.

Vierailija
5/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, pisto, ravistus. Rööki ja synkkä tuijotus.

Vierailija
6/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koko seksi alkaa yleensä perus hipelöinnillä ja tavallista kiihkeämmällä suutelulla. Sit käsipelejä ja usein myös suuse ksiä puolin ja toisin tai jotain muuta. Riippuen siitä, kumpi vastaanottaa esileikkiä jälkimmäisenä, niin on sitten se, jota pan naan ensimmäisenä. Eli jos mies on eka antanut mulle hoitoa, niin yleensä se sit tulee siitä suoraan mun päälle (perus lähetyssaarnaaja). Sit taas jos esileikit loppuu kun mä olen antanut hoitoa miehelle, niin sit aloitetaan niin että minä ratsastan. Ja sit siitä välillä vaihdetaan muihin asentoihin. Toki ei aina mene tällä kaavalla, mut aina silloin kun harrastetaan ihan perussek siä.

Vierailija
7/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin ettei näin epäluonnollista toimintaa harrastettaisi ollenkaan. T: Pirjo 48v

Vierailija
8/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy, kulmakarvojen nosto, nyökkäys, tuikkaus, rööki, suihku, nyökkäys, ulko-ovi kiinni.

n 25 s

Vierailija
9/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin ettei näin epäluonnollista toimintaa harrastettaisi ollenkaan. T: Pirjo 48v

Minä taas toivon että nainen haluaisi täysin luonnollista asiaa.

M48

Vierailija
10/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeässä peiton alla lähetyssaarnaajassa. 3 työntöä ja tuijotus.

Vierailija
11/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinkkunaisena katsoisin että riippuu miehestä. Mutta yleisin on, että suudellaan, otan mieheltä suihin, hän lipittää pil*uani, sitten ratsastan peppu kohdistettuna mieheen (minulla on iso peppu ja miehet yleensä pitävät että näkevät sen ja voivat puristella), sitten monesti takaapäin-asennossa loppuu touhut miehen laukeamiseen. 

Näin niinkuin yleensä.

Vierailija
12/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa ja päättyy useimmiten siihen että olen X-asentoon sidottuna sänkyyn.

Vierailija
13/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa ja loppuu makuuasennnossa.

Vierailija
14/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me täällä lapissa suositaan ripaska asentoa. Sillä saa sudet pysymään loitolla.

Vierailija
15/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. Minä ratsastan miehen päällä ja sitten mä joko kyljellään tai mahallaan ja mies takana.

Tai minä panen miestä takaapäin hänen maatessa kyljellään tai mahallaan. Joskus sivudippi jolloin nostan hänen jalan ylös. Jos mies innostuu, hän ratsastaa päälläni. Sen jälkeen sitten minä ratsastan ja mies panee takaapäin.

Vierailija
16/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otetaan muorin kanssa ensin pottu viinaa, sitten tuima napsu, ja lopuksi mätihyppy V tyylillä.

Vierailija
17/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähän aikaa pötköttelen selällään, sitten käännän kyljelleen (yleensä oikealle) ja vedän peiton mukavasti päälleni. Aamulla yleensä herään toiselta kyljeltäni ja pyörin peiton alla hetken aikaa. Siinä välillä sitten tapahtuu välistä aikas villejäkin juttuja.

Siinäpä petipuuhani tiivistettynä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
18/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tykkäävät seksistä ja monet eivät, joten voisi kohteliaasti laittaa nämä aloitukset sen alaotsikon "seksi" alle, kiitos. Löytyy valikosta kun selaatte aihepiirejä.

En ota kantaa puoleen enkä toiseen, mutta kohteliaaseen pyyntöön typeryydellä vastaaminen on kovin wt.

Vierailija
19/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22- kirjoitti:

Itse sinkkunaisena katsoisin että riippuu miehestä. Mutta yleisin on, että suudellaan, otan mieheltä suihin, hän lipittää pil*uani, sitten ratsastan peppu kohdistettuna mieheen (minulla on iso peppu ja miehet yleensä pitävät että näkevät sen ja voivat puristella), sitten monesti takaapäin-asennossa loppuu touhut miehen laukeamiseen. 

Näin niinkuin yleensä.

Eli sinä et saa koskaan paitsi vähän lipittelyä, muttet siis saa-saa. Vaivansa arvoista.

Vierailija
20/39 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vähän aikaa pötköttelen selällään, sitten käännän kyljelleen (yleensä oikealle) ja vedän peiton mukavasti päälleni. Aamulla yleensä herään toiselta kyljeltäni ja pyörin peiton alla hetken aikaa. Siinä välillä sitten tapahtuu välistä aikas villejäkin juttuja.

Siinäpä petipuuhani tiivistettynä.

Terveisin Naispelko26

Juttujesi perusteella vaikutat hauskalta tyypiltä. Ainakin mun huumorintajuuni iskee. Siinä valossa luulen ymmärtäväni, ettet ole löytänyt naista itsellesi. Mut pelasti puhtaasti ulkonäkö, rohkea luonne ja sattuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä