Miksi kasvisruokailija vakuuttelee koko ajan, että kasvisruoka on pääosin hyvää sekä terveellistä?
Kommentit (32)
Vakuuttaakseen itseään että saa sen syötyä
Koska edelleenkin vuonna 2019 löytyy ihmisiä, jotka eivät usko, että kasvisruoka voi olla a) hyvää b) sellaista, että sillä jaksaa raavaskin mies c) terveellistä.
Siksi.
Greta on kasvissyöjä, eikä vaikuta kovinkaan iloiselta...
Varmaan 90% tämän ketjun vastauksista tulee vastaamaan siihen kysymykseen. Koska yhä edelleen moni ajattelee, että kasvisruoka on vaan jotain kuivaa salaattia. Sen lisäksi täällä on jokaisessa laihdutuskeskustelussa ihmisiä jankkaamassa miten kaikki hiilarit ovat saatanasta ja kova eläinrasva terveellistä.
Aika hyvin tässä ketjussa olevat vastaukset jo väheksyvät kasvisruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Greta on kasvissyöjä, eikä vaikuta kovinkaan iloiselta...
Eipä ne kaikki lihansyöjätkään näytä riemusta ratkeevan...
Vierailija kirjoitti:
Koska edelleenkin vuonna 2019 löytyy ihmisiä, jotka eivät usko, että kasvisruoka voi olla a) hyvää b) sellaista, että sillä jaksaa raavaskin mies c) terveellistä.
Siksi.
Aivan, ja hyvä niin. Kaikki eivät ole hurahtaneita.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 90% tämän ketjun vastauksista tulee vastaamaan siihen kysymykseen. Koska yhä edelleen moni ajattelee, että kasvisruoka on vaan jotain kuivaa salaattia. Sen lisäksi täällä on jokaisessa laihdutuskeskustelussa ihmisiä jankkaamassa miten kaikki hiilarit ovat saatanasta ja kova eläinrasva terveellistä.
Kasvisruoka on ihan hyvää, mutta ihmiselle riittämätöntä ravintoa. Eläinrasva on kyllä juurikin sitä, mitä ihminen tarvitsee.
Ideologiaa saa olla vaikka mitä, mutta ei ne muuta biologista tosiasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka on ihan hyvää, mutta ihmiselle riittämätöntä ravintoa. Eläinrasva on kyllä juurikin sitä, mitä ihminen tarvitsee.
Minua ei kiinnosta tapella kanssasi, koska biologiset tosiasiat osoittavat, ettei eläinrasva ole ihmisille hyväksi. Mutta sinä et vakuuta minua enkä minä sinua, joten antaa olla.
Öyhön öyhön. Mene syömään sitä pekonias jos siitä vaikka harmitus vähenis. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Öyhön öyhön. Mene syömään sitä pekonias jos siitä vaikka harmitus vähenis. Ketään ei kiinnosta.
Ja silti menit (jopa) kommentoimaan...
Ärsyttääkö sua että kasvisruoka on hyvää, vai onko sulla joku muu ongelma?
Kasvikset ja juurekset ovat huippuherkkua kalan, kanan tai lihan kaverina lautasella.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö sua että kasvisruoka on hyvää, vai onko sulla joku muu ongelma?
Ei kasvisruuan maussa mitään vikaa olekaan. Hyvää se on, mutta ei se ihmisen ravinnoksi riitä. Eikä se ole mikään tappelun aihe.
Minä en pidä lihasta, ja mielestäni kasvisruoka on hyvää. Pitäisikö minun sitten syödä lihaa väkisin, vaikka olen inhonnut sitä lapsesta saakka?
Vierailija kirjoitti:
Minä en pidä lihasta, ja mielestäni kasvisruoka on hyvää. Pitäisikö minun sitten syödä lihaa väkisin, vaikka olen inhonnut sitä lapsesta saakka?
Älä syö lihaa, jos et halua. Olethan aikuinen ja voit itse päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
25 vuotta on mennyt ilman eläinrasvoja ja henki pihisee vieläkin. Perusverenkuva otettiin viime kuussa ja arvot ovat esimerkilliset.
Koska hulluja asioita ei usko, jollei niitä propagoi koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tapella kanssasi, koska biologiset tosiasiat osoittavat, ettei eläinrasva ole ihmisille hyväksi.
Höpöhöpö!
Koska se on hyvää! Harissaa ja maapähkinävoita vaan kaikkeen, niin johan alkaa maistumaan.