Olen yrittänyt saada tyttöystävää 20 vuotta siinä onnistumatta
Ikää nyt siis 33 vuotta, ja alkaa usko pikku hiljaa hiipua. Elämästäni tulee vuosi vuodelta enemmän ja enemmän yksinäisempää, kun ystäväni pariutuvat ja perheellistyvät.
Tulevaisuuteni näyttää todella masentavalta...
Kommentit (84)
Heh, hauska. 13 vuotias jo suremassa, että löytyykö naista :)
Vierailija kirjoitti:
Jos 13-vuotiaana on jo epätoivoisena vongannut naisia pesemään sukkia niin on se nyt aika luotaantyöntävää.
Missä kohdin näin väitin?
Silloin 13-vuotiaana muistan ensimmäistä kertaa ihastuneeni.
Vierailija kirjoitti:
Älä laita sanoja suuhuni.
13-vuotiaana minulla oli melko erilainen ajatusmaailma kuin tänä päivänä.
Minä olen koittanut saada poikaystävän kohta 20-vuotta. Vähän aikaa oli yksi tyyppi kuvioissa, mutta sitten sekin juttu lopahti.
Vältyt perheeltä, paljon helpompaa.
Ymmärrän tuskan mutta jatka kuitenkin yrittämistä. Ei siinä mitään menetäkään. Joskus saattaa joutua sietämään, miksiköhän sitä typerää v-tuilua nyt sanoisi, huonoa käytöstä naisilta mutta se vaan vahvistaa sen että hän ei ole oikea sinulle ja tuskin kenellekään muullekaan. Kyllä se vielä sinullakin tärppää.
Minkälaista naista haluat? Millainen olet itse ja millainen naisen pitäisi mielellään olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, hauska. Et taida tietää miehistä sen vertaa että 13 vuotiailla on pillunkiilto silmissä. Aivan varmasti etsivät siinä iässä naista. Vähän yli kolmekymppisenä tarkoitusperät ovat hieman jalostuneet teini-ikään verrattuna. Vai eikö sinulla ole? Leikitkö itse 13 vuotiaana kotona neljän seinän sisällä Barbeilla? N17v.
No en ainakaan ulissut.
Mutta yksinäisyyden syy selvisi: nainen on tuolle pelkkä pilde. Siksi kaikki karttavat, ja hyvästä syystä.
13 v ei oikeasti mieti mitään perheitä ja syrjäytymisiä.
Nyt on taaa oletuksia jotka eivät pidä paikkaansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, hauska. Et taida tietää miehistä sen vertaa että 13 vuotiailla on pillunkiilto silmissä. Aivan varmasti etsivät siinä iässä naista. Vähän yli kolmekymppisenä tarkoitusperät ovat hieman jalostuneet teini-ikään verrattuna. Vai eikö sinulla ole? Leikitkö itse 13 vuotiaana kotona neljän seinän sisällä Barbeilla? N17v.
Olen yläkoulussa opettajana. Siellä ei kyllä 13-vuotiaat todellakaan seurustele. Ysiluokalla on joitain pareja, mutta suurimmalla osalla ei ole seurustelusuhteita vielä.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Tiedätkö, miksi olet epäonnistunut?
Siksi, että et ole oikeasti kiinnostunut kenestäkään naisesta ihmisenä.
Haluat vain tyttöystävän. Ei kukaan normaali nainen lähde tuollaiseen.
Veit taas sanat suustani! N45
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista naista haluat? Millainen olet itse ja millainen naisen pitäisi mielellään olla?
Tutustuin treffisivustoilla hyvin toimeentulevaan, komeaan mieheen (tosin kuvat epäselviä). Hänellä oli paljon vaatimuksia mm. naisen ulkonäöstä, harrastuksista, koulutuksesta. Viestiteltiin tiiviisti, koska hän oli kirjallisesti lahjakas.
Ensitapaamisella (jonka hän perui viimehetkellä viestillä: Tapaaminen peruttu!), mutta seuraavalla yrityksellä onnistui; vastassa ylipainoinen asperger/autisti, joka ei saanut sanaa suustaan. Ymmärsin hänen ujostelelevan, mutta tilanne ei korjaantunut edes seuraavilla treffeillä.
Ihmisen ehkä kannattaisi miettiä omaa tasoaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä:
-empaattinen
-positiivinen
-avoin
-spontaani
-joustava
-musikaalinen
-älykäs
-puurpiirteinen, paitsi joissakin asioissa tarkka
-kotona viihtyvä
-185cm/90kg
-urheileva ja urheilullinen kroppa
-työ yrittäjänä
-lyhyet hiukset, lyhyt parta/sänki
-ei lemmikkejä
-savuton
-seurassa/juhlissa juon vähän
Nainen:
-empaattinen
-elämänmyönteinen
-Positiivinen
-spontaani
-älykäs
-päihdeongelmaton
-lapseton
-normaalipainoinen
Ap
Haluat vain tyttöystävän. Ei kukaan normaali nainen lähde tuollaiseen.
Ihmisenä voisi olla yhtä hyvin miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haluat vain tyttöystävän. Ei kukaan normaali nainen lähde tuollaiseen.Veit taas sanat suustani! N45
Henkisesti voi olla yhtä hyvin miesten kanssa.
AP, ongelmasi on se, että olet luuseri. Sulla on luuseriasenne ja se näkyy kilometrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
AP, ongelmasi on se, että olet luuseri. Sulla on luuseriasenne ja se näkyy kilometrien päähän.
Perustelisitko hieman?
Ap
Vierailija kirjoitti:
en vain löydä...
ap
Oletko sinä tämä pitkä komistus, joka nimittelee naisia ”yh-kaloriinoiksi”?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3593474/nykyaan-ei-miehena-saa-seksia-t…
Tosi empaattista.
Ehkä yrität liikaa?