Olen yrittänyt saada tyttöystävää 20 vuotta siinä onnistumatta
Ikää nyt siis 33 vuotta, ja alkaa usko pikku hiljaa hiipua. Elämästäni tulee vuosi vuodelta enemmän ja enemmän yksinäisempää, kun ystäväni pariutuvat ja perheellistyvät.
Tulevaisuuteni näyttää todella masentavalta...
Kommentit (84)
Yhyy-yyy jo 13 vuotiaana, sama teinityyli jatkuu. Kumma, kun ei kukaan kaipaa tuollaista epätoivoista miesvaavelia :)
Osaatko sanoa miksi et ole saanut tyttöystävää? Koska kaikki tietämäni urpot ja friikit yms vanhat koulukaverit ja naapurit yms.on saanut tyttöystävän. Niiden tyttöystävä näyttää useimmin olevan samaa sarjaa heidän kanssaan. Friikki friikin kanssa ja urpo toisen isoon kanssa. Nuo on vain kuvainnollisia määritelmiä, en tarkoita niillä sinänsä mitään. Vain sitä, että jokaiselle löytyy pari. Epäilen, että etsit hyvin erilaista tyttöystävää, kuin itse olet? Siinä ei tunteet kohtaa. Muuten en usko, että mikään ujous tai kömpelyys estää tyttöystävän löytymistä. Aina on joku, joka pitää sellaista söpönä tai ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö todellakin että yksikään nainen ei olisi koskaan kiinnostunut?
Epäilen, että monikin, mutta yksikään ei ole kelvannut sinulle.
Kirjoitin juuri tuon pitkän liirumlaarumin, mutta tässä on ytimekkäästi sama jonkun toisen sanomana. Tämä itsellekin tuli mieleen.
Mä olin sun ikäisenä samassa tilanteessa ja nyt 47-vuotiaana edelleen. En koe, että tässä välissä olisi mitään alamäkeä tultu. Itse asiassa koen olevani ehkä hieman paremmassakin asemassa nyt, vaikka olen edelleenkin ehkä turhan poikamaisen näköinen. Sen sanoisin ohjeeksi, että jos asut böndellä tai pikkukaupungissa, niin kannattaa harkita muuttoa ympäristöön, jossa kohtaat IRL päivittäin runsaasti naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miissa kirjoitti:
Ehkä olet ns. kaverityyppiä. Tiedän pari "täydellistä" miestä, joihin kukaan ei kuitenkaan rakastu.. Kemia puuttuu ja tulee vain kaverifiilis. En tiedä mistä moinen johtuu, kun miehessä ei ole mainittavaa vikaa. Ehkä feromonit ovat sellaiset, ettei monen kanssa mätsää. Eli luonto määrää pariutumisen. Älä silti luovuta, mutta älä etsi liian sinnikkäästi. Väkisin etsimällä yleensä ei löydä.
Vika ei yleensä juuri koskaan ole miehessä sinänsä vaan siinä miten mies toimii. Kaverisektorille putoaa jos ei koskaan ole muuta kuin kaveri. Kyllä seuraa saadakseen on pakko pystyä mielellään aika pien tekemään myös ihan selkeä fyysinen aloite. Ei se suhde muuten synny. Pitää todella näyttää olevansa kiinnostunut.
Ymmärrän että se on monelle ujolle vaikeaakin eikä ehkä tunnu luontevalta. Mutta kyllä se vain on pakko tehdä jos jotain haluaa saada aikaan.
Sama tyyppi taas? Vihoviimeisen kerran, lakkaa yllyttämästä miehiä käymään käsiksi pahaa aavistamattomiin naisiin jotka vielä pitivät miestä kaverinaan. Ei vtussa mitään "fyysisiä aloitteita".
Niin siis mitä tarkalleen ottaen sä olet tehnyt saadaksesi tyttöystävän ap? Mulle ei vielä selvinnyt.
Täällä ollaan niin tottuneita näkemään aiheesta puhuvat miehet ulisijoina että sutkin on nyt leimattu sellaiseksi ja kaikki heidän negatiiviset ominaisuutensa attribuoitu sullekin vaikket ole tainnut antaa siihen aihetta. Varmaan osaat olla välittämättä jos eivät osu.
Musta siinä ei ole mitään niin kauhean outoa että sopivaa ei vaan satu kohdalle että pitäisi olettaa sussa olevan mitään vikaa, tai että teet jotain väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, hauska. 13 vuotias jo suremassa, että löytyykö naista :)
Älä laita sanoja suuhuni.
13-vuotiaana minulla oli melko erilainen ajatusmaailma kuin tänä päivänä.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koittanut saada poikaystävän kohta 20-vuotta. Vähän aikaa oli yksi tyyppi kuvioissa, mutta sitten sekin juttu lopahti.
Miksi te puolisoa löytämättömät ette kohtaa? Onko teissä joku perusteellinen virhe vai mikä kumma? Onko mt-ongelmaa tai liikaa määräämistä vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä ota neuvoa vastaan naisilta näissä asioissa, eivät tiedä mitään asiasta.
No eipä tietenkään, kun mehän on pariuduttu jo moneenkin kertaan. Mitäpä me miehistä tietäisimme?
N54, sinkku vuonna 1984
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen koittanut saada poikaystävän kohta 20-vuotta. Vähän aikaa oli yksi tyyppi kuvioissa, mutta sitten sekin juttu lopahti.
Miksi te puolisoa löytämättömät ette kohtaa? Onko teissä joku perusteellinen virhe vai mikä kumma? Onko mt-ongelmaa tai liikaa määräämistä vai mikä?
Sanoisin että puuttuu se foorumi. Ihan fyysinen kohtaamisympäristö, ei mitään sekopäisten finnijonnejen väsäämiä deittisovelluksia kukaan täyspäinen käytä.
Ei kumppania naaman ja valehtelutaidon perusteella valkata, vaikka algoritmi-Anterot niin luulevat.
Oliskohan laivayhtiöillä käyttöä sinkkuristeilyille, joihin myytäisiin yhtä paljon paikkoja eri sukupuolille?
Haloo, sinkkuiltoja ravintoloihin, klubeille, muihin ajanvietepaikkoihin!
Vierailija kirjoitti:
Joko etsit jotain liian harvinaista, tai sitten sinulla on jokin oleellinen puute/vika, jolle olet sokea. Tässä oikeastaan ovat ne vaihtoehdot. Me emme tunne sinua, emmekä tiedä mistä on kyse.
Joko etsii liian harvinaista tai on liikkeellä asenteella "ottakaa nyt joku mut mukaan". Aivan sama minkälainen nainen, kunhan joku olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ikinä ota neuvoa vastaan naisilta näissä asioissa, eivät tiedä mitään asiasta.
No eipä tietenkään, kun mehän on pariuduttu jo moneenkin kertaan. Mitäpä me miehistä tietäisimme?
N54, sinkku vuonna 1984
Eli olet naisensa ollut monessa suhteessa vuodesta 84 ja nyt kuvittelet olevasi ammattilainen neuvomaan naisetonta miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että puuttuu se foorumi. Ihan fyysinen kohtaamisympäristö, ei mitään sekopäisten finnijonnejen väsäämiä deittisovelluksia kukaan täyspäinen käytä.
Ei kumppania naaman ja valehtelutaidon perusteella valkata, vaikka algoritmi-Anterot niin luulevat.
Oliskohan laivayhtiöillä käyttöä sinkkuristeilyille, joihin myytäisiin yhtä paljon paikkoja eri sukupuolille?
Suomi24 järjesti vielä 10v. sitten sinkkuristeilyjä. Tosin lähti sieltäkin osa porukasta tyhjin käsin takaisin kotimatkalle..
Kohtalo on sama. Minulla on pääosin pari kriteeriä. Ylipaino on aika nounou, erityisesti sairaalloinen ylipaino. Alkoholisti ja narkkinaiset on tietenkin myös ehdoton ei
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista naista haluat? Millainen olet itse ja millainen naisen pitäisi mielellään olla?
Minä:
-empaattinen
-positiivinen
-avoin
-spontaani
-joustava
-musikaalinen
-älykäs
-puurpiirteinen, paitsi joissakin asioissa tarkka
-kotona viihtyvä
-185cm/90kg
-urheileva ja urheilullinen kroppa
-työ yrittäjänä
-lyhyet hiukset, lyhyt parta/sänki
-ei lemmikkejä
-savuton
-seurassa/juhlissa juon vähänNainen:
-empaattinen
-elämänmyönteinen
-Positiivinen
-spontaani
-älykäs
-päihdeongelmaton
-lapseton
-normaalipainoinenAp
Väität olevasi ”empaattinen, positiivinen, avoin, joustava, spontaani ja älykäs”. Näistä mikään ei kuitenkaan välity yhdestäkään kommentistasi. Ehkä sinulla on vaan liian suuret luulot itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi, mutta mt-yhdistyksessä olen tavannut ihmisiä jotka on älykkäitä ja kilttejä. Kun turhat seikat on jääneet ja keskitytään selviytymiseen, se hioo timantin. Ei tietenkään kaikista mutta joistakin. Elämänymmärrys voi olla huikeaa.
Kerronpa sinulle burgeri nyt salaisuuden jota nämä harakat ja muut denialistit eivät kerro. Naisettomuutesi EI johdu siitä että haet vain reikää tai että olisit hankala luonne yms. Itsekin olen ilkeä, hankala ja kylmä ihminen joka hakee cain pa.noa ja tyttöjä riittää kyllä joka sormelle heheh eli olet kasvoiltasi ruma ja/tai lyhyt joten kys. On aasiaan muuton kanssa ainoita valideja mahdollisuuksia.