Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö toisen tunnetilan vaistoamaan?

Vierailija
06.11.2019 |

-

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luotettavasti.

Vierailija
2/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihminen on laumaeläin ja lauman säilymistä hengissä on auttanut kyky aistia toisten tunteita. Lähetämme hienovaraisia ilmeitä ja eleitä silloinkin kun yritämme esittää pokerinaamaa.

Vierailija
4/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyy.

Muttei luotettavasti.

Vierailija
5/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihminen on laumaeläin ja lauman säilymistä hengissä on auttanut kyky aistia toisten tunteita. Lähetämme hienovaraisia ilmeitä ja eleitä silloinkin kun yritämme esittää pokerinaamaa.

Vierailija
6/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin vaistoan kun toinen suhtautuu minuun epäluuloisesti, alentuvasti tai hyväksyvästi. Huomaahan sen jo ihmisten elekielestä, että kuinka he minuun suhtautuvat. En edes änkeä yhtään määräänsä enempää negatiivisesti suhtautuvan vaivoiksi pakollisen asian hoitamista enempää.

Tässä maailmassa on sellaisiakin ihmisiä, joista tulee jo ensimmäisellä tapaamiskerralla sellainen tunne kuin toinen olisi vanha tuttu. Sellaisten positiivisten ja rentojen ihmisten kanssa voi sitten jutella kaikesta maan ja taivaan välillä.

Vierailija
7/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset pystyy, toiset ei.

Vierailija
8/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen miestäni kuin avointa kirjaa. Tunnen hänet läpikotaisin ja tiedän mielenliikkeet jo ennenkuin hän itse niitä tajuaa. Mies ei ymmärrä muuta kuin suorasanaista viestintää.

Vierailija
9/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy. Itse aistin helposti hyvät ja huonot energiat, ei sen tarvitse edes näkyä ilmeissä tai eleissä tms.

Vierailija
10/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika hyvin, toiset vahvemmin kuin toiset. Itse olen aika hyvä vaistoamaan ja se juontuu varmaan siitä että lapsena jouduin nuuskimaan aina kodin ilmapiirä. Vaistoan myös joidenkin eläinten tunteita, olen pärjännyt muutaman eläimen kanssa joiden luo jotkut ei edes uskalla mennä (koiria ja hevosia). Tosin 100% luotettava vaisto ei ole, siihen sekoittuu kaikenlaista muutakin aina mukaan.

11/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilmeistä, eleistä, äänenpainoista yms. pystyy päättelemään aika paljon. Toisaalta sekin on aika yleistä, että tulkitsija heijastaa omia tunnetilojaan toiseen, luulee omia tunteitaan toisen tunteiksi.

Usein on paras kysyä suoraan, miltä toisesta tuntuu, jos se kerran kiinnostaa.

Vierailija
12/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset pystyy, toiset ei.

Näin se on. Jotkut oikeasti aistii toisen tunteet, toiset arvailevat ilmeiden ja eleiden perusteella.

Joko on empaatti, tai ei ole empaatti. Mutta jokainen luulee olevansa hyvä ihmistuntija.

Vierailija
13/13 |
06.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mä olen jotenkin erityisen herkkä ihmisten energioille ja mun on usein vaikea olla paikoissa, joissa on paljon ihmisiä.